Zelo se že bliža vpis v srednje šole jaz pa še nimam pojma kam bi šla. Odločam se med Ledino, Vičom in Bežigradom in ne vem na kero nej grem. Prosim Vas za veliko mnenj in poredlogov, prednosti in slabosti in pa opis programov
hvala in lp
gi
gimnazija
spoštovani prosila bi vas čiprej za odg, ker me ze zlo skrbi, ker bom mogoce ze jutri na vrsti za vpis in ne vem kam naj grem
Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena. :)
Razumem, da se mudi. Glede programov šol te usmerjam kar na njihove spletne strani, tam najdeš vse ključne informacije. Imajo odlične opise in ti lahko dajo hiter občutek, v kakšno skupnost vstopiš, če se vpišeš k njim. Na voljo imajo tudi kontakte svetovalnih služb, kjer lahko izveš več o tem, kakšne so posebnosti njihovih programov.
Svetovalci na forumu smo tu predvsem zato, da pomagamo razreševati stiske - nismo karierni svetovalci. Tako da ti bom poskušala olajšati stisko pri odločanju na drug način.
Vse tri šole, ki si jih omenila, na splošno veljajo za zelo dobre gimnazije. Po zahtevnosti je vsaj nekoč veljalo, da sta Bežigrad in Poljanska najtežji, ampak to je zelo odvisno od tega, kakšna oseba si - kakšne delovne navade imaš, kateri predmeti te zanimajo (družboslovje, naravoslovje, jeziki ...), kakšno zahtevnostno stopnjo si želiš in katera gimnazija je najboljša popotnica za naprej (usmeritev študija oz. področja, ki te zanima).
Potem je tu še vprašanje prostih mest in št. točk, ki jih moraš zbrati za vpis.
Na tvojem mestu bi se torej odločala pragmatično: kje imam največ možnosti, da bom sprejeta, katera je najbližje domu in kakšen program ima. To je vse, kar potrebuješ za odločitev. Zaupaj, da se boš odločila dovolj dobro, ne glede na to, katero od teh treh boš izbrala. Če točke niso problem, si namreč že "zmagala" - izbiraš med najboljšimi. ;)
Želim ti čim bolj sproščeno pomlad in uspešen prehod v novo poglavje v življenju. :)
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
Ma
Maja9090
Hej,
tudi sama obiskujem gimnazijo in če ti povem iskreno; vseeno je. Vseeno je za katero si se odlocila, nasla se bos na vseh. Tudi ce ti ta na katero si se vpisala res ne bo vsec, se bos pac prepisala. Ne bos edina, ne prva in ne zadnja. Res se iskreno cim manj obremenjuj s tem.