Pozdravljeni..zanima me kako nehati privlačiti moške v življenje oziroma zaustaviti ta magnet ,ki je nekaj izgleda na meni ( moje obnašanje in govorjenje) moških ,ki so nasilni.. verbalno in fizično... spolno...
Enkrat sem postavila vprašanje pred leti nevem ali je še gor ... Neznam poiskati vem pa ,da se poišče ključna glavna beseda v iskalnik..skratka.. dobila sem vprašanje od svetovalke ,s čim jih privlačim ali se morda neprimerno oblečem..
Včasih tudi to da.. ampak spet ne kot neke pocestnice... pardon izrazu...
Ni nekega lateksa zelo odprtih majic krila ipd oblekica provokativnih ipd...skratka neka srednja raven .. hvala za morebiten ponoven odgovor
Obupana in zmedena iskalka pravega...
Lp
En
Enako
Zdravo,
Meni se dogaja enako in bi res rada nehala privlačit toliko moških. Sploh se ne oblačim nekaj privlačno pa tudi nisem nekaj prijazna preveč do njih. Kaj naj naredim da jih bom nehala privlačit?
Lp
ru
rumio
zgleda, da imaš dobre gene, naravno lepoto pač preprosto lepa in lahko nevem kaj nardiš na sebi boš še vedno lepa. Sem v nekem filmu slišal beauty can be a curse. Je pa res, če ima punca pajkice oblečene to pomeni, da je oprijet spodnji del se je pa itak težko upreti, da tip nebi pogledal, ampak nič slabga mišljeno glede tega.
iskalka pravega, to potem nebi bilo težko najti, če imaš tolko pozornosti je pa odvisno kaj mora pri tebi vse imeti fant, izgled pa karakter no na koncu je karakter najbolj važen, kemija mora bit.
Uredništvo
Klara Pinter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v sporočilu pišeš o tem, da bi želela prenehati privlačiti moške, ki so nasilni in se sprašuješ, če je to morda zaradi tvojega stila oblačenja, obnašanja in načina govorjenja.
Zakaj privlačimo oz. nas privlačijo ljudje z določenimi lastnostmi, izvira iz nas, naših izkušenj iz primarne družine in ni posledica stila oblačenja. Najbrž si kdaj privlačila tudi koga, ki ni bil nasilen, pa on tebi ni bil všeč. Si morda imela kakšno takšno izkušnjo?
S svojim obnašanjem sporočamo marsikaj, a najbolj pomembno v tvoji situaciji je, da v primeru, da si se znajdeš v odnosu z nasilno osebo, takoj - že ob prvem nasilnem ravnanju, postaviš mejo in daš tej osebi jasno vedeti, da takšnega ravnanja ne dovoliš. V primeru, da oseba tega ne spoštuje, je nujno, da takšen odnos zaključiš.Rada bi te usmerila predvsem v razmišljanje, od kod ti ta vzorec privlačnosti - se je morda nasilje dogajalo v tvoji primarni družini? Ko ugotovimo, od kod naša privlačnost izvira, potem lažje zavestno začnemo spreminjati te vzorce. Pri tebi se mi zdi zelo pomemben prvi korak že to, da si prepoznala, da privlačiš takšne osebe in da želiš to spremeniti. Seveda pa tega ni mogoče kar tako preprosto spremeniti, potrebnega je precej dela na sebi in dobro je, če imamo pri tem pomoč, npr. psihologa, psihoterapevta. Bi lahko poiskala takšno obliko pomoči? Ena možnost, ki je hkrati tudi brezplačna, so svetovalnice Posvet. Več informacij najdeš tukaj. V pomoč so ti lahko tudi knjige na temo osebnostne rasti, če boš vprašala knjižničarko, ti bo zagotovo kakšno priporočila.
Vse dobro ti želim,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij