Hoj
V soboto je koncert moje najljubše skupine. Bila sem na veliko koncertih - sploh v Stožicah in bi šla še na tega, a težava je, da do osmih delam, potem pa bi mogla s taksijem na koncert in domov pa še stojišče je in ni sedežev, jaz pa ne morem tako dolgo stati. Koncert bi me stal 90€. Domači pravijo naj raje gledam koncert na prenosu rtv po televiziji v pižami pa še prihranila bom.
Kaj pa vi menite?
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V vprašanju si nam povedala, da je tvoja dilema, ali naj greš ali ne greš na koncert v soboto in potrebuješ pomoč pri odločanju.
Tekom svojega vprašanja si naštela kar precej dejavnikov, ki govorijo v prid temu, da koncert gledaš doma na prenosu po televiziji. Vsi ti razlogi so tehtni in se ti očitno zdijo pomembni. Zanima pa me, kaj so razlogi, zakaj bi se rada odločila, da bi šla na koncert v živo? Prepričana sem, da je že samo dejstvo, da lahko vidiš nastop svoje najljubše skupine zelo dober razlog. Zanima pa me, kaj točno je tistega, zakaj bi se ti zdelo bolj vredno iti poslušati v živo kot preko televizijskega prenosa? Vzdušje, družba, boljši zvok ali pa kaj tretjega?
Velja imeti v mislih tudi logistične zaplete, ki si jih že sama naslovila. Predvsem pa se je smiselno vprašati, ali ti bo sam koncert dovolj prijeten, v kolikor ti ne bo udobno, saj boš morala stati in boš tam po napornem dnevu v službi.
Verjamem, da se boš dobro odločila in boš v vsakem primeru uživala v super koncertu - v energični množici ali pa iz udobja svojega kavča.
Lep vikend!
Dora Mališ, mag. psihologinja