Zdravo slisala sem da za hitrejso rast zadnjice ko workoutas je najbolj pomembno da imas samo 3 razlicne vaje in ne vec kod 3 ali najvec 4 zato me zanima katere vaje lahko delam doma kiso najboljse za rast in bol okroglo obliko zadnjice z weight vestom (toje taksen jopic z kilami) in koliko kg naj dam noter ter koliko set katere vaje naredim ...
... pozabla sem se rect to da doma jemo veliko hrane ki ni bogata z beljakovinami in piscanca jemo samo 2 krat do 1 krat na teden jaspa ce zelim videt rezultate na zadnjici z telovadbo moram jest beljakovine ampak se nemorem z starsi zmenit da naj bol taksno hrano kuhajo in kopujejo saj sejim neda in nimajo toliko vasa meni pa tudi nebi pustili dasi sama zato me zanima kaj vse si lahko kupim trgovini ko ima veliko beljakovin inje lahko za pripravo (npr kaksni taki kosmici) ali kaj taksnega in ali so kuhana jajca tudi vir beljakovin ter ce imate kaksen ideje kaj vse se lahko tako jem
HVALA
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Karin,
za "hitrejšo rast zadnjice" je pomembno, da treniraš mišice zadnjice. Lahko narediš samo 3 vaje in več serij teh vaj, ali pa tudi več različnih vaj. Veliko vaj, ki se osredotočajo na mišice zadnjice lahko najdeš na internetu. Sam bi ti svetoval osnovne vaje, kot na primer počep, izpadni korak in mrtvi dvig (ter različne variacije teh vaj). Pri počepu in izpadnem koraku lahko uporabljaš tudi jopič z obtežitvijo (s težo na začetku ni potrebno pretiravati, raje naredi kakšno ponovitev več). Zelo dobro je, če ti lahko izvedbo teh vaj nekdo (ki je strokovno usposobljen) tudi prikaže in morda popravi morebitne napake pri tvoji izvedbi (da ne pride do poškodb ali bolečin).
Kar se tiče hrane - pusto meso, kot sta piščanec in puran sta lahko dober vir beljakovin, kot si omenila sama. Beljakovine vsebuje tudi drugo meso, mlečni izdelki; Presenetljivo veliko beljakovin je tudi v stročnicah, kot npr. fižol, grah, čičerika, stročji fižol, leča in pa nekaterih oreščkih - mandlji, arašidi (arašidovo maslo), tudi v ribah. Dobro je če z beljakovinami in ogljikovimi hidrati bogato hrano zaužiješ čimprej po treningu, ter na tak način "nahraniš" mišice, da bodo lahko rasle! ;)
Vse dobro,
Jure Rugani, univ. dipl. profesor športne vzgoje