Stara sm 14 let in imam rjavi karies med zobmi zanima me ce se ga da dokoncno pozdraviti.ko grem k zobozdravniku mi da prevlako in rjave pikice s enevidi več cez cas se pa spet pojavi.ali se da to dokoncno pozdraviti?
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, karies je vsekakor mogoče pozdraviti tako, da se odstrani oz. zbrusi del sklenine zoba, ki so ga napadle bakterije in se nastalo luknjico ustrezno napolni s plombico. V primeru pigmentacij, ki so zelo podobne začetnemu kariesu in ki nastanejo zaradi vnosa hrane in pijače, se te odstranijo s peskanjem ali ultrazvokom. Prevleke se torej ne uporabljajo pri zdravljenju kariesa ali odstranjevanju pigmentacij. Ker težko ocenim stanje v tvojih ustih brez pregleda, predlagam, da se naročiš na pregled in posvet k svojemu zobozdravniku. Zagotovo je vse rešljivo.
Lep pozdrav,
dr. Stella Sekulić, dr. stom., spec
• Ka
Karieska
Skrbi me ali bodo moji zobje dokonca življenja gnili ali se to pozdravi in izgledajo zobje kot novi?ali bo to pustilo kaksne posledice
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena karieska,
naj te nič ne skrbi, saj se vsakdo sreča z različnimi zobnimi in ustnimi boleznimi v življenju. Vsako stanje (in bolezen) je rešljivo. Zato je bistveno, da redno vzdržuješ dobro ustno higieno in obiskuješ svojega zobozdravnika.
Lep pozdrav,
dr. Stella Sekulić, dr. stom., spec.