hej!
js mam 1 leto aparat in imam spodaj na zobu rjavo tak pomoje je karies. pa zgoraj imam rjave pikice. zanima me ce bom dobila plombo a se jo bo videlo? ker je na spredni strani zoba? strah me je da imam se kje kaj.
ši
šipek003
pojdi h zobozravniku
Uredništvo
Stella Sekulić Kelhar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
poleg karijesa bi lahko bil tudi zabarvan zob oz. pigmentacija. Ali čutiš, da te zob zaboli, ko piješ mrzle/tople pijače ali morda tudi kdaj brez razloga? Najbolje bo, da se naročiš čim prej na pregled k svojemu osebnemu zobozdravniku, da preveri za kaj se točno gre.
V primeru, da bi res bil karijes in bi dobila plombico, se le ta ne bi videla, brez skrbi.Lep pozdrav, dr. Stella Sekulić Kelhar, dr. stom., spec.
Dr. Stella Sekulić Kelhar, dr. stom., spec.