Pozdravljeni,
zanima me, kam se lahko obrnem glede kariernega svetovanja in vpisa v srednjo šolo, poleg šolske svetovalne službe. Ali obstaja kakšno karierno svetovanje pred vpisom v srednjo šolo, morda kakšno testiranje za lažjo odločitev v kakšno smer?
hvala in lp
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
predvidevam, da si ravno ti pred eno izmed pomembnejših odločitev v tvojem življenju, torej vpisom v srednjo šolo. Ker si želiš dobro izbrati, želiš poleg svetovanja v ŠSS preizkusiti tudi kakšno drugo metodo. Drži? Vsekakor je zelo spodudno, da se želiš preizkusiti več načinov v luči prave izbire.
Si na razgovoru v ŠSS že bila? Kako je razgovor izgledal? Si morda rešila vprašalnik "Kam in kako?". Povezava do vprašalnika je tukaj: Kam in kako
Registriraš se lahko sama, lažje pa bo s pomočjo registracijske številke, ki jo dobiš v šolski svetovalni službi. Vprašalnik je koristen zato, ker s pomočjo vprašalnika bolje spoznaš sebe, poklice, možnosti izobraževanja ter pridobiš številne druge informacije, ki so pomembne za tvojo nadaljnjo poklicno pot.
Sorodne teme pa so možne tudi na sledečih povezavah:
ZRSZ - eSvetovanje (gov.si);
eStoritve ZRSZ (poiscidelo.si);
EURES (europa.eu);
Domača stran | Mojaizbira;
- ...
Verjamem, da boš na povezavah prišla do mnogih koristnih informacij. Svetujem ti, da se udeležiš tudi informativnih dni ter sejma Informativa, o katerem si lahko več prebereš na tej povezavi: O dogodku | Informativa.
Verjamem, da boš tudi ti našla "svojo pravo pot". Verjemi vase in zaupaj v svoje sposobnosti. Če imaš še kakšno vprašanje, ti z veseljem pomagam.
Lepo bodi in srečno.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike