Zdravo hodim v 9r in od 1.do 6 r sem imela same petke ampak koje prisla korona so mi ocene padle.V 7in 8r sem dosegla 103 tocke pr ocenah in to se mi zdi daje zelo malo. zelo bi rada sla studirat medicino saj me zelo veseli in rada bi bila dermatologinja alpa pa zdravnica. zanima me ce mogoce veste ce lahka iz zdravstvene sole grem na medicinski studij. ali pa kako je z gimnazijo ali mislite da sem se lahko sprejeta ce se to leto zelo potrudim? prosim za odgovor. najlepsa hvala.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Na študij medicine se lahko vpišejo samo dijaki, ki so zaključili gimnazijo in opravili splošno maturo. Če bi zaključila npr. štiriletni strokovni program zdravstvena nega, bi morala 5. leto obiskovati maturitetni tečaj in po tem letu pristopiti k maturi z naslednjo generacijo.
Če si pripravljena v šolsko delo vlagati veliko časa in truda, je gimnazijski program dobra izbira, saj teoretično omogoča nadaljevanje študija na kateri koli fakulteti. Za študij medicine je pomembno tudi, da te veseli naravoslovje, predvsem biologija in kemija.
Imaš priložnost, da poskušaš v 9. razredu izboljšati ocene. Razišči tudi, kakšne omejitve so imele gimnazije v bližini tvojega doma; vstopni pogoji niso povsod zelo visoki.
Smiselno bi bilo tudi, da greš na pogovor v šolsko svetovalno službo; en skupen razmislek o prednostih in pomanjkljivostih določenih srednješolskih programov bo gotovo v korist.
Želim ti uspešno raziskovanje in najboljšo odločitev zate.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja