Pozdravljeni.
Stara sem 14 let. želim si trenirat jahanje. Imela sem velik stik v svojem življenu s konji, ampak se je končal s smrtjo kobile, ker je bila stara, konja pa so prodali. Svojo kariero bi rada začela pri 16 letih. Moji starši me ne podpirajo pri jahanju in sem se že iskreno pogovorila z njimi kaj si želim. Torej hočem začet svojo kariero pri 16 letih pa do takrat ne bom dobila dovolj izobrazbe s konji. rada bi postala nekaj takega kakor je jesse drent. on je mo največji vzornik, saj zelo lepo dela s konji in jih razume. Zanima me, če je sploh možno da bi do takrat dobila izobrazbo o konjih, če me starši ne podpirajo in mi ne dovolijo da bi redno hodila jahat. znam samo hojo in oba kasa ter lonžirat na tleh. prosila bi za čim več nasvetov in osebnih izkušenj.
lucy
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal ti veliko ne morem pomagati, saj so vseeno starši tisti, ki imajo tukaj glavno besedo. Morda se poskusi še enkrat pogovoriti z njimi in najdite nek kompromis.
Glede izobrazbe oziroma znanja o konjih pa ti predlagam kakšne videe na spletu, knjige ipd. Vsekakor ni enako kot dejansko jahanje, lahko pa dobiš nekaj teoretičnega znanja, ki ga boš preizkusila ko boš dobila priložnost za jahanje.
Tudi če s svojo kariero začneš nekoliko kasneje kot si si zastavila, verjamem, da ti bo uspelo.
Vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike