Zivjo hodim v drugi letnik srednje sole, 4 letni program. Ze veliko casa razmisljam kaj hocem postati po poklicu in se zmeraj se nisem odlocil. Ampak zadnje case pa mi vedno bolj postaja vsec direktor hotela. Ker na soletu sploh v sloveniji nisem nasel veliko informavcij me zanima ce kdo morda ve kak poklic je to. Kaj so naloge, kaksno izobrazbo potrebuje, placa...
sicer hodim na gostinsko solo in bom sel delat peti predmet na maturi tako da lahko potem grem na vecino faksov. Je v sloveniji sploh faks za direktorja hotela?
hvala
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen :)
Najprej bi te rada pohvalila, da si začel že v 2. letniku razmišljati o tem, kam bi se usmeril po opravljeni srednji šoli. Čeprav se ti matura verjetno zdi še precej daleč, moraš nekaj odločitev sprejeti že v 3. letniku. Med drugim to, ali boš izbral 5. predmet pri poklicni maturi.
Praviš, da se trenutno spogleduješ z idejo, da bi bil direktor hotela. Na žalost ti ne znam odgovoriti na vprašanje, kakšna je plača takšne pozicije in kaj potrebuješ, da prideš do tega delovnega mesta. Na to ti bo lažje odgovoril kakšen strokovnjak iz stroke. Morda imaš na svoji srednji šoli kakšnega profesorja, ki bi bil pravi naslov za tvoja vprašanja. Fakulteta za direktorja hotela ne obstaja. Lahko pa se izšolaš za delo v turističnem sektorju (npr. Visokošolski študijski program za hotelirstvo in turizem; Fakulteta za turistične vede Turistica,…). Več informacij lahko dobiš na informativnih dnevih, na sejmu Informativa, na internetu in pa v pisarni šolske svetovalne službe. Če se boš izšolal v to smer, boš lahko delal v turističnem in hotelirskem sektorju. Ali boš direktor ali ne pa je odvisno od tvojih kariernih aspiracij, od priložnosti, od odločitev nadrejenih, od tvojega truda itd.
Želim ti vso srečo pri odločitvah. Če imaš še kakšno vprašanje, pa se lahko ponovno obrneš na nas.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije