Imam težave z odnosi. Pač imam prijatelje, ampak vedno je vse površinsko. Delim veliko stvari o meni, pač ni tko da bi se pogovarjali samo o vremenu. Pač nikoli ne pridem do levela, da bi lahko rekel prijateljem družina. In iskreno sem precej osamljen, ker se nekako počutim da me noben nima zares rad, oz da mu je mar. Hkrati se mi zdi da mam na sebi nekaj kar ljudi odbija. Pač ne razumem in si ne znam pomagat in spremeniti, da ne bi bil več tisti nepomembni clan skupine. Se mi zgodi da sem pozabljen pac da me enostavno pozabijo povabit. In cisto v vsaki druzbi je tako.
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
zapisal si, da si želiš družbo, krog prijateljev, kjer bi se počutil slišanega, razumljenega in kot enakovreden član skupine. Želiš si družbe prijateljev, ob katerih bi se počutil, kot da ste ena velika družina.
Trenutno se, kljub temu, da imaš neke prijatelje, s katerimi odnosi so sicer bolj površinski, počutiš osamljenega, kot da te nima nihče zares rad oziroma kot da nikomur ni mar zate. Mi lahko morda malce bolje orišeš celotno situacijo? Kaj so neka vedenja/besede s strani prijateljev, ki v tebi vzbudijo tako doživljanje? Se lahko morda spomniš tudi kakih dejanj/besed prijateljev, ki pa izžarevajo to, da te imajo vseeno radi in da pa jim je pravzaprav mar?
Zaupal si nam tudi, da se ne počutiš kot enakovreden član družbe. Kaj je tisto, zaradi česar se počutiš, kot da nisi enakovreden drugim članom? Kaj bi za tebe pomenilo, oziroma kdaj bi lahko rekel, da so tvoji prijatelji kot družina? Kako bi izgledal vaš odnos? Zelo pomembno se mi zdi razmisliti tudi o tem, kako vidiš sam sebe. Sam na primer praviš, da se ti zdi, kot da imaš na sebi nekaj, kar ljudi odbija. Kaj misliš, da je tisto, kar jih morda »odbija«? Te taka negativna podoba o sebi v odnosih morda malce drži nazaj in posledično ne daš v odnos toliko sebe, kot bi si želel?
Dejstvo je, da v življenju z vsemi pač ne moremo zgraditi tesnega odnosa, ker smo si enostavno med seboj preveč različni. Res pa je, da več ljudi, kot spoznamo, večja je verjetnost, da med njimi najdemo koga, s komer pa lahko zgradimo tak, nam pomemben odnos. Seveda tak odnos ne nastane kar sam od sebe, pač pa moramo vanj vlagati čas, energijo, zaupanje, ... Sam praviš, da sicer deliš veliko stvari o sebi. Se ti morda zdi, da ti daješ v odnose z drugimi maksimalno sebe, drugi pa ti tega ne vračajo? Morda razmisli tudi o tem, kaj ti dejansko prinašaš v odnose? Kakšen si v odnosih in česa si želiš od drugih?
Postavila sem ti kar nekaj vprašanj za v razmislek. Vesela bom, če svoje misli na ta vprašanja deliš tudi z mano. Tako bova lahko skupaj raziskala tvojo situacijo.
Upam, da se še oglasiš, do takrat te pa lepo pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije