Hejla,
sem tik pred koncem 8 razreda, no v koncu frebruarja... v soli imam kar dobre ocene, po poklicu pa bi rada postala učiteljica matematike... a ne vem na kero solo bi sla da bo primerna za to. odločam se med gimnazijami, kot so ledina, kočevje, moste, šentvid. a ne vem katero naj izberem... jutri grem na informativni dan pa v soboto tudi vrjetno bom šla pogledat kočevje in ledino a nisem še sigurna.
prosim za pomoč pri odločitvi.
hvala lp zaskrbljena
Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Zaskrbljena, pozdravljena.
Oprosti, da si dolgo čakala na odgovor.
Praviš, da si želiš postati učiteljica matematike in razmišljaš o različnih gimnazijskih programih, kar je ustrezna oblika srednješolskega izobraževanja za tvojo poklicno željo.
Glede na to, da si osmi razred, imaš še dovolj časa, da izbereš pravo šolo zase, prav pa je, da raziskuješ in iščeš, da bo drugo leto odločitev lažja.
Napisala si, da boš obiskala informativne dneve na različnih srednjih šolah - ali mi lahko zaupaš, kako je šlo? Kakšni so bili tvoji vtisi? Si mogoče že tam dobila vse potrebne informacije, ali potrebuješ še kaj?
Na šoli imate tudi šolsko svetovalno službo, ki je tam tudi za podporo pri izbiri srednje šole.
Javi, kje si trenutno v razmišljanju.
Želim ti vse dobro na tvoji poti.
Anja Jularić, mag. psihologije