Zdravo sem ally in sem zabrodla ne vem kako si lahko pomagam vse se je začelo ko sem spoznala fanta ki sva se zelo dobro razumela potem me je ignoriral ter blokiral na družabnih umrežjih od takrat dalje ne jem veliko sem zelo sroga do sebe in se ne morem skoncentrirat na šolo in svet vidim čno bel doma v v tem nisem spregovorila bi lahko prosim pomagali
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo Ally!
Žal mi je, da se soočaš s takšnimi občutki.
Bi mi za začetek prosim povedala malo več o vajinem odnosu - sta bila le prijatelja, sta bila v zvezi? In še tole - zakaj meniš, da te je začel kar tako zlepa ignorirati, se je mogoče kaj takega zgodilo?
Ignoriranje oz. nenadna prekinitev stika je res zelo neprijetna stvar, vsak si zasluži vsaj pojasnilo, zakaj se nekdo ne želi več pogovarjati/družiti s tabo.
Praviš, da tale situacija res v veliki meri vpliva na kakovost tvojega vsakdana, celo na tvoj apetit. Vem, da ti je v tem trenutku res težko - si že kaj poskusila? Npr. vzpostaviti stik z njim in ga vprašati, kaj je razlog, imaš to možnost?
Če to ni opcija, bi ti predlagal, da se skušaš čim bolj zamotiti (branje knjige, gledanje serije, sprehod, šport, konec koncev tudi delo za šolo). Je pa res, da tudi čas celi rane. Vsak dan bo bolje, mogoče počasi, ampak bo :). Če bo stiska prehuda, da bi lahko zdržala, pa absolutno spregovori o svojih tegobah komu v živo - ja, tudi staršem lahko, pa tudi prijateljem, sošolcem, razredniku ali učitelju ali pa šolski svetovalni službi. Res ni potrebno, da si v tem sama.
Želim ti res dober začetek novega leta in da se tale zadeva dobro zaključi!
Patrik Senica, mag. psihologije