Zdravo,
trenutno sem v postopku pridobivanja odlocbe za otroke s posebnimi potrebami. Imam veliko psihicnih in tudi telesnih tezav, zaradi katerih sem bila v roku 10 mesecev hospitalizirana 7x, na razlicnih oddelkih, najdlje vec kot 1 mesec prav tako pa sem bila zaradi tega skoraj vsak teden na urgenci. Prej sem hodila se v osnovno solo, kjer sem imela prilagotve napisane s strani strokovnjakov, pri katerih sem vodena, sedaj pa grem v srednjo, za kamor smo tudi oddali vlogo za odlocbo. Poslali smo ze mnogo izvidov, mnenj, odpustnic. Sicer vem, da postopek zelo traja, me pa vseeno zanima, kam lahko poklicem in vprasam, kako je z odlocbo? Namrec, septembra bom v novi soli in vem, da brez prilagoditev ne bom zmogla, saj sem jih bila delezna zadnji 2 leti, sedaj pa je stanje veliko hujse, kot je bilo takrat. Zanima me se, kam lahko posljem nove izvide, odpustnice in mnenja, saj se jih je v zadnjem mesecu nabralo ogromno.
Najlepsa hvala za pomoc.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
konkretne informacije povezane z vlogo lahko dobiš na Zavodu za šolstvo, kjer ti svetovalci za vodenje postopkov usmerjanja v času pogovornih ur (torek, sreda in petek med 9. in 12. uro) lahko odgovorijo na vprašanje, ali je vloga ustrezna in kdo vodi postopek usmerjanja ... Prav tako lahko pri njih dobiš informacijo, v kateri fazi je postopek usmerjanja (ali je vloga že na komisiji, ali je bilo zanjo že izdelano strokovno mnenje, ali oz. kdaj bo predvidoma izdana odločba o usmeritvi). Lahko jih pokličeš ali napišeš elektronsko pošto.
Tukaj so kontakti območnih enot (klikni na tisto, kamor ste poslali vlogo): https://www.zrss.si/zavod-rs-za-solstvo/obmocne-enote/
Sicer pa četudi še odločbe do septembra ne bo, ti lahko šola izdela t. i. ''začasen individualizirani program'', kjer se na podlagi izvidov, ki jih imaš, uredijo prilagoditve.
Lepe počitnice.
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike