Pozdravljeni. Obiskujem 9 razred. Blizajo se vpisi jaz pa se vedno nevem kam bi sla na srednjo solo. Vsi sosolci ze vejo jaz pa se ne. Razmislam med veterinarsko sredno solo vendar me srkbi ker nevem ce je ta poklic zame ker imam mehko srce.. Za gimnazijo pa tudi nevem ker se mi zdi zahtevna. Morda tudi kozmeticna me zanima. Kako se odlociti za naprej? Jaz bolj kot razmislam manj vem 4 april se pa bliza.
Lp
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede na to, da so tvoje želje glede srednje šole precej mešane, bi ti svetovala, da stopiš do šolske svetovalne delavke in jo prosiš, če ti lahko pri tem pomaga. V šolski svetovalni službi imajo navadno različne teste, preko katerih ti pomagajo s poklicno orientacijo in ugotovijo, kateri poklic bi bil primeren zate.
Sicer pa sem mnenja, da je pri takih odločitvah treba slediti svojemu srcu. Izberi si tisto srednjo šolo, ki te pritegne in tisto, ki ti bo dala poklic, ki si ga želiš - ali pa vsaj korak v pravo smer do želenega poklica. Na vsaki šoli oziroma v prihodnje pri poklicu pa bo verjetno nekaj, kar te bo odbijalo, tako da se ne toliko ozirati na to.
Upam, da se dobro odločiš.
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike