Pozdravljeni,
sem dijak tretjega letnika splošne gimnazije. Že nekaj časa se mi svita da bi v življenju rad počel nekaj v zvezi s psihologijo. Na letošnji 14. informativi sem se seznanil s študijem SFU Ljubljana, ki je podružnica dunajskega študija. Na njihovem študijskem programu me je najbolj navdušil program Psihoterapevtske znanosti. Gre za to da kolikor vem ta študij ponuja takojšnje učenje psihoterapije med tem ko bi na slovenski univerzi moral opraviti najprej dodiplomski študij psihologije, zato da bi se kasneje lahko usmeril v psihoterapijo.
Problem je ker je študijski program na SFU Ljubljana plačljiv, zneski pa segajo do neba. Zanima me če imam na voljo kakršnekoli državne ali druge štipendije? Poleg tega pa vas želim prositi za kakšne alternativne možnosti (cenejše) študija zame.
Hvaležen sem vam za vaš odgovor in vas lepo pozdravljam.
Gimnazijec
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Področje psihoterpije je pri nas še vedno precej neurejeno in naziv psihoterapevt lahko za seboj skriva zelo raznolike profile oz. predhodne izobrazbe. Pogosto so to psihologi, socialni delavci, ni pa nujno - so tudi magistri različnih družboslovnih smeri.
Sama sem mnenja, da je seveda dobro, da ima psihoterpevt predhodno izobrazbo s tega področja. Morda ti je dostopen študij biopsihologije na Primorskem, socialnega dela v Ljubljani, morda psihologije (LJ, MB)? Kasneje lahko izbereš psihoterapevtsko smer, ki ti bo najbližje ... Pomembne so tudi življenjske izkušnje in skeptična sem, kako je nekdo lahko kompetenten psihoterapevt pri npr. 23 letih ... da o denarju ne govorimo.
Želim ti uspešen zaključek šolskega leta in aktivno raziskovanje možnosti.
Lep pozdrav,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja