Zdravo vedno pišem sem,super ste in upam da mi boste tudi pri tem vprašanju lahko pomagali hvala že v naprej:)
Skratka,bom šla kar direktno na problem,sumim da imam skoraj 100 procentno anksioznost po samo diagnozi sem že v najhujši obliki kar nebi moglo biti nemogoče saj že od kar pomnim če za nazaj razmišljam imam vse simptome že od realno od kar pomnim zase...
Skratka rabila bi potrditev moje samo diagnoze (social anxiety)
Moje vprašanje je sledeče brskala sem že vsepovsod pa nikjer nisem našla kam naj grem da dobim diagnozo???
• Wo
Wob
Lahko kar k osebnemu zdravniku, lahko k psihiatru, lahko te osebni zdravnik napoti k psihologu, obstajajo tudi nevladne organizacije in pa samoplačniški psihoterapevti.
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
me veseli, da si se tudi tokrat obrnila na nas.
Praviš, da pri sebi opažaš simptome socialne anksioznosti. Diagnozo postavi običajno psihiater ali pa klinični psiholog, ki delujeta znotraj zdravstvenega sistema. Večinoma te do njiju na tvojo željo napoti osebni zdravnik, oz. ti izda napotnico. V kolikor je kje v tvoji okolici Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov, se lahko obrneš tudi kar direktno na njih, brez da predhodno pristopiš do svojega osebnega zdravnika, ter jim pojasniš svojo situacijo. Poleg diagnoze ne pozabi, da je izredno pomembno to, da dobiš podporo tudi pri soočanju z morebitno anksioznostjo oz. prejemaš tudi nadaljnji strokovni suport...
Želim ti vse dobro,
Patricija Kramaršek, mag. psihologije