Pozdravljeni!
Trenutno obiskujem 4. letnik medijske srednje šole in informativni dnevi so tik pred vrati in jaz še vedno kolebam med parimi izbirami.
Na začetku šolskega leta sem razmišljala da bi šla še na peti predmet in delala določene izpite za študij arhitekture. Vendar so mi v šoli to odsvetovali.
Zadnje čase sem zagledana v študij kozmetike. Vendar sta ta v sloveniji le dva. Eden v Ljubljani, le izredni, ki pa mi je predrag in drugi v Novem mestu, v katerem pa potrebujes vsaj 3 leta delovne dobe na tem podrocju. Tako sem tudi to odstranila.
Imam le se 4 opcije ki pa so:
Delovna terapija (Moja kolegica je šla tja ker sem ji to priporočala, vendar je ta visoka šola precej težka)
Mediji in novinarstvo (nisem prevec seznanjena z to šolo tako da ne vem)
Uprava (spet druga kolegica šla tja in precej lahek študij, tudi zanimiva tematika je)
Gostinstvo in turizem (turizem me zanima že od osnovne šole vendar moraš narediti še nek izpit za vodičko za katerega pa ne vem)
Kaj bi mi najbolj priporočali, tudi glede služb in zahtevnosti dela. Vem da je malo čudno, ker sem naštela več študijev, ampak sem kar pestra oseba in imam rada veliko stvari.
LP, Black angel
vs
vseved
Hejj
Ce te mediji zanimajo in se vidis v tem poklicu je najbolje, da studij nadaljujes v podobni smeri. Tudi lazje ti bo, ker imas podlago iz srednje. Ker recimo, ce gres studirati delovno terapijo bi ti bilo mocno zahtevno, ker nimas nobene podlage iz zdravstvenih vsebin, ce me razumes kaj ti zelim povedati. Ce si se pripravljena veliko uciti in se odrekati nekaterim stvarim in se vidis v poklicu delovne terapevtke potem okej. Res se ti najbolj splaca studirati nekaj podobnega. Na Narovoslovnotehniski fakulteti v Ljubljani je visokosolska smer z imenom: Graficna in medijska tehnika. Predmetnik je podoben tvojemu in mislim, da ti zna biti vsec saj nekaj znanja na tem podrocju ze imas in oblikovati strani ter se ukvarjati z mediji je danes iskano povsod. Upam, da sem ti pomagala:)
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
svetujem ti, da se udeležiš informativnih dnevov na vseh šolah. Na informativnih dnevih dobiš malenkost boljši vpogled v šolo, ki te zanima. Mogoče te bo katera šola dokončno prepričala.
Sicer pa se odločaj glede na svoje želje in ne na to, kaj pravijo drugi. Izbira fakultete je pomembna, saj ti bo dala izobrazbo in posledično poklic. Poklic, ki ga boš opravljala veliko časa in zato je resnično pomembno, da si izbereš tistega, ki ga boš rada opravljala. Ne se ozirati na mnenja drugih.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike