Pozdravljeni,
jaz nevem kam bi šla naprej na srednjo šolo, razmišljala sem o vzgojiteljski ali pa o oblikovne, ampak na oblikovni imaš preden se vpišeš še preizkuse. Kar pa meni ni najbolj všeč, saj se mi zdi da jaz tega preizkusa ne bi opravila.
Ali poznate še kakšno šolo na gorenjskem ali v ljubljani, ki je za tak poklic ali kaj podobnega?
Hvala za vaš odgovor,
Maruša.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živjo, Maruša,
obe omenjeni šoli sta lahko dobra izbira.
Če uživaš v družbi otrok, si strpna, ti previjanje dojenčkov ne dela težav, rada z otroci ustvarjaš in si igriva po naravi, je poklic vzgojiteljice super. Vsako leto imaš tudi obvezno prakso v vrtcu.
Na oblikovni šoli je večji poudarek na oblikovnem ustvarjanju. V dobi digitalizacije se oblikovni poklic izvaja pretežno na računalniku v grafičnih programih, lahko delaš v marketingu, založništvu, ...
Preizkus je namenjen preverjanju likovne nadarjenosti, da boš kasneje lažje sledila zahtevam pri pouku . Morda se posvetuj z učiteljico likovnega pouka.
Če rada ustvarjaš, morda kot tretjo opcijo poglej še srednjo medijsko in grafično šolo. Vsekakor predlagam, da obiščeš svetovalno delavko, ki ti bo pojasnila kakšne so možnosti nadaljnjega izobraževanja in bo morda izbira nekoliko lažja.
Klara Oraze Spasic, mag. tehnologije prometa