Živjo!
Moje ime je Tija in obiskujem 9r...Zadnje čase me res grabi panika saj nevem kam bi šla naprej po osnovni šoli...Vse kar vem je, da me zanima šport ampak sem slišala da na športni gimnaziji potrebuješ zelo dobre ocene (kako je kaj glede tega) sicer so moje ocene večinoma 4,5 zelo dobra sem pri jezikih samo pri matematiki imam bolj slabe ocene imam uspeh 2,3 zadnji 2 leti...jeziki mi grejo še kar dobro tudi zgodovina me zanima...sicer treniram nogomet in šport me od nekdaj zelo zanima...moj končni uspeh je 4.3 (tam okoli) res me je strah saj nočem biti preveč nizko in dobivati minimalno plačo...BI MI LAHKO POMAGALI KAKO JE PRI ŠPORTNI GIMNAZIJI Z TOČKAMI, KJE JE IN TAKO NAPREJ...zeelooo me zanima kako bi lahko postala učiteljica športne? Zdi se mi res zanimiv poklic.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Tvoj učni uspeh je primeren za gimnazijski program (boš pa morala več časa vložiti v matematiko, saj je na gimnaziji zahtevnejša - kot velja za vse ostale predmete). Na športnih gimnazijah so navadno res visoke omejitve, ampak za vpis na Fakulteto za šport (univerzitetni študijski program športna vzgoja, po katerem postaneš učitelj športne vzgoje) ni potrebno zaključiti ravno športne gimnazije - pogoj za vpis je opravljena splošna matura, torej moraš zaključiti katero koli gimnazijo: splošno, klasično, umetniško, ekonomsko ...
Priporočam ti, da se pozanimaš glede omejitev vpisa na bližnjih gimnazijah v preteklih letih. Pogovori se tudi s šolsko svetovalno delavko. Gotovo boš dobila mesto v gimnazijskem programu, vprašanje pa je, koliko boš šolo lahko izbirala. Poskusi letos čim bolj dvigniti ocene, tudi delovne navade ti bodo prišle v gimnaziji zelo prav.
Torej, ni razloga za paniko. Če imaš še kakšno vprašanje, še napiši, zaenkrat pa toliko.
Lepo te pozdravljam in ti želim veliko vztrajnosti in uspeha.
Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja