Sem v srednji šoli in začela sem razmišljati, kam naprej.
Rada imam fotografiranje, vendar ne vem na katerem faksu bi lahko to študirala. Kot plan B bi šla na faks za predšolsko vzgojo, vendar mi starši pravijo, da ne bom zaslužila dovolj in naj grem raje v medicino.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Fotografijo lahko študiraš na Akademiji za likovno umetnost, poglej si predmetnik na njihovi spletni strani. Obstaja pa tudi višješolski študij, izvajata ga zasebni fakulteti, VIST in Academia.
Če te veseli delo z otroki, je predšolska vzgoja gotovo najboljša izbira. Zaslužek ni nujno najpomembnejši dejavnik - ključno za zadovoljstvo v življenju je, da z veseljem opravljamo svojo službo (tudi če za kak evro manj). Nenazadnje v službi preživimo ogromno časa, zato je pomembno, da imamo radi svoje delo.
Priporočam ti, da temeljito pregledaš predmetnike in razmišliš, kaj bi se nekako najraje učila. Sebe si poskusi predstavljati pri delu; pomisli tudi na svoje osebnostne lastnosti, kje bi jih lahko najbolje uveljavila, izkoristila, razvila?
Želim ti uspešen zaključek šolskega leta in učinkovito raziskovanje na poti do prave odločitve.
Helena Maher Resinovič
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja