Obiskujem osmi razred in se  morem odločiti kam iti naprej. v šoli imam najraje biologijo,kemijo,geografjo in šport.Sem zelo adrealinska in raziskovalna oseba poleg tega si zelo veliko zapomnem.Razmišljala sem že o zdravstveni,biotehnični in predšolski srednji šoli ampak se nemorem odločiti.
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Glede na to da obiskuješ 8. razred, imaš še kar nekaj časa pred končno odločitvijo. Super se mi zdi, da si že razmišljala o tem, kaj ti je všeč ter kaj so tvoja močna področja. Vidim tudi, da si že razmišljala o določenih možnostih, ki bi bile zate ustrezne. Verjetno boste imeli v sklopu šolske svetovalne službe naslednje šolsko leto še organizirane dejavnosti v sklopu poklicne orientacije. Če te zanima, pa lahko do takrat obiščeš spletno stran Kam in kako, ki ti ponuja možne ideje in usmeritve pri izbiri nadaljne poti šolanja. Na spletni strani Moja izbira.si pa lahko raziščeš različne poklice in tako spoznaš, kaj te zanima.
V kolikor boš pred končno odločitvijo približno čez leto dni še vedno neodločena, pa se takrat le oglasi v šolski svetovalni službi, da skupaj še malo raziščete, kaj bi bila zate najboljša izbira.
Vse dobro ti želim!
Lea Prinčič, mag. psihologije