Pozdravljeni, zanima me kakšni so dnevi na EMH v Ljubljani in kako nadzorujejo tvoj napredek. sama sem pred odločitvijo ali se prijavim na EMH zaradi diagnoze anoreksije in bi se rada prav odločila, saj je zelo težka odlčitev. Zanima me tudi če je kdaj hranjenje prisiljeno in ali uporabljajo NG cevko. Ali rabiš pojesti določeno število kalorij? Kaj se zgodi če v obdobju, ko si na čakalni vrsti prideš pod BMI 13, pri katerem te nočejo več hospitalizirati, čeprav bi rad boljše? Zelo sem zmedena nad potekom vsega tega, ta ideja mi je prišla zaradi psihologinje in psihiatrinje zato rabim pomoč če bi bila to dobra odločitev zame.
• Ax
Axe
Oj. Jaz imam sicer bulimijo nervozo in prenajedanje, bila sem na emh l. 2018 in sem se pred 14 dnevi spet prijavila.
V povezavi spodaj imaš res kar dobro razloženo.
Drgač pa, če res nimaš sama motivacije, potem sploh ne it. Če boš notri izgubljala težo, ne boš mogla biti več tam. Redno moraš hoditi na obroke, običajno nas tam opazuje sestra, ne pa vedno. Vsak mesec pokličeš in se javljaš do sprejema. Dopoldne potekajo terapevtske skupine, popoldne si frej. V glavnem, srečno. Aja, pa sestre so ful fajn, tako da le pokliči na oddelek in povprašaj vse kar te zanima. Srečno.
https://m.revija-vita.com/vita/40/Predstavitev_enote_za_zdravljenje_motenj_hranjenja
• Uredništvo
Maja Gselman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vključitev v zdravljenje na EMH je prostovoljno, kar pomeni, da vsak sam podpiše, da se bo držal pravil in pogojev, ki so nujna za zagotavljanje zdravljenja na EMH, hkrati pa  to tudi daje možnost, da lahko kadarkoli na lastno željo prekineš z zdravljenjem. Kolikor vem, tam ni prisiljenega hranjenja, saj je smisel, da se vzpodbuja lastno odgovornost za zdravljenje. Če padeš pod BMI 13 je najverjetneje hospitalizacija na drugem oddelku, saj EMH nudi predvsem psihoterapevtsko in psihiatrično obravnavo, ni pa za nujna stanja, kar pa padec pod BMI 13 je.
Predlagam, da se prijaviš, v vsakem primeru je čakalna lista in čakalna doba in imaš do takrat, ko boš na vrsti še čas za svoj razmislek. Prav tako jih lahko po telefonu, ko se boš prijavila, vprašaš o vseh tvojih dilemah in ti bodo odgovorili. Dejansko neke druge specializirane pomoči za področje motenj hranjenja za odrasle na ravni bolnišničnega zdravljenja v Sloveniji ni, so samo splošne psihiatrične enote in oddelki. V vsakem primeru pa si ti tista, ki moraš sprejeti odgovornost zase, vse strokovne pomoči, ki jih imaš, pa ti nudijo oporo pri tem. Tako da kar pogumno!
Lep pozdrav in vse dobro,
Maja Gselman, univ. dipl. psihologinja