Pozdravljeni,
želim postati psihologinja a nevem točno kako naprej,oz. moje točno vprašanje je: Ali je potrebna izobrazba na gimnaziji ali je dovolj samo obiskovanje filozofske fakultete?
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vesela sem, da veš katero področje te zanima in kje lahko pustiš svoj odtis. Psihologija je veda, ki sega na različna področja našega življenja. Zagotovo se boš našla na enem izmed njih.
Ne razumem dobro tvojega vprašanja - ali je dovolj samo obiskovanje filozofske fakultete. Kaj točno si mislila s tem?
Da pridobiš naziv diplomirane psihologinje oz. kasneje magistrice psihologije moraš uspešno končati študij psihologije. Na študij psihologije se lahko vpišeš s splošno maturo. Splošno maturo opravljaš po uspešno končani gimnaziji. Torej ja, za vpis na študij psihologije je potrebna splošna izobrazba in opravljena splošna matura.
Trenutno še obstaja tudi druga pot in sicer da se vpišeš na srednjo strokovno šolo, opravljaš poklicno maturo, v dodatnem letu vpišeš maturitetni tečaj in opravljaš splošno maturo. Nato se vpišeš na študij. Več o maturitetnem tečaju: https://srednja.escelje.si/maturitetni-tecaj/
Če te še kaj zanima smo ti na voljo!
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije