Zdravo,
Mene pa zanima kakšna srednja šola je če hočem biti stevardesa? Nimam pojma....a je kakšna šola v bližini Koroške? Sicer sem v 7r ampak že razmišljam...sicer imam ocene večinoma 5...razen slovenščino in matematiko imam 4....bom še pa potrudila imeti v 8, 9r  same 5 in nobene 4...
• Le
Letalka
Za stervardeso ni uveljavljene srednje šole, ampak izobraževanje pri letalski družbi. Začneš lahko pri 20 letih. Tukaj lahko prebereš več: https://www.ess.gov.si/ncips/cips/opisi_poklicev/opis_poklica?Kljuc=1455
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
za ta poklic ne obstaja srednja šola oziroma fakulteta. Če želiš postati stevardesa moraš opraviti usposabljanje, ki pa se razlikuje glede na letalsko družbo. Sicer pa veliko letalskih družb od njihovih stevardes zahteva znanje večih tujih jezikov, določeno starost, dobre komunikacijske spretnosti, ipd.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
• st
stevardesa
okej hvala
• Ka
Katero šolo rabem naredit
Jaz bi rada uprašala a si lahko stervardesa tudi če imaš npr ocene na 2 zaključene in katero šolo rabem naredit
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
zgoraj je že odgovorjeno na to vprašanje, ki tudi tebe zanima. Za poklic stevardese ni uradnega srednješolskega izobraževanja. Bolj pomembno je uspodabljanje kot pa ocene v šoli.
Preberi si več o tem.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Rr
Rrrv
Ocene v šoli niso pomembne, glavno je, da uspešno maturiraš na katerikoli srednji šoli. Glavno je tekoče znanje anglešcine, to je obvezno! in komunikativnost in prijaznost in obvadanje stresnih situacij.
• Ti
Tinkara
Pozdravljeni,
Ime mi je tinkara in zelo rada potujem v prihodnosti si želim postati stevardesa sicer  u šoli mi ne gre tako dobro npr. Matematika 2 slovenščina 3 ...
Kot sm že prebrala da srednja šola za stevardese ne obstaja ampak me zanima kje je usposabljanje za stevardese v Sloveniji
Sicer na srednjo šolo bi šla za tisto na katero bi potem ko bi opustila ta poklic (stevardesa)pri približno 35 letih bi potem šla delat ta poklic za katerega imam srednjo šolo narejen ko bi bila starejša bi pa spet delala kot stevardesa
Lp,tinkara in hvala če mi boste odgovorili
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_
Odgovor svetovalca:
Draga Tinkara,
super je, da točno veš, kaj si želiš. Kot si sama ugotovila, splošna šola za stevardese ne obstaja. Stevardesa si lahko s katerokoli najmanj višjo šolo. Najboljša izbira glede na tvoje želje je srednja turistična in gostinska šola, katero nadaljuješ z vpisom v višjo ali visoko šolo. Naučiš se najmanj dva-tri tuje jezike, kar je pri poklicu stevardese zaželeno. Zahteve so še komunikativnost, uglajenost, ustrezna višina (cca med 160-170 cm) in primerna teža. Na prosto delovnim mesto se lahko prijaviš kot študentka. Če si izbrana, pri letalski družbi narediš usposabljanje, ki traja od nekaj tednov do več mesecev, odvisno od letalske družbe. Običajno ga plača družba.
Poklic stevardese lahko kasneje kombiniraš z delom v turistični agenciji ali kot turistična vodička na potovanjih ali kot kopenska stevardesa (dela na "check-in" okencu in preverja karte pred vstopom na letalo).
Kot zanimivost in boljšo predstavo, kaj poklic stevardese predstavlja, si lahko prebereš diplomsko delo: "Poklic stevardese" na povezavi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/lah-sandra.pdf
Klara Oraze Spasic, mag. tehnologije prometa
• in
inja
Mene res zanima katera šola je za stavardeso. Sem sicer v šestem razredu a se že želim pozanimati. Imam tudi veliko uprašan. Katera je najbližja srednja šola Vrhniki? Koliko točk potrebuješ da prideš v to srednjo šolo? Ali lahko iz Vrhnike tja prideš z avtobusom?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena, Inja,
svetovalka je zgoraj v odgovoru že odgovorila na tvoje vprašanje. Vabljena, da prebereš njen odgovor in se potem javiš še s kakšnim vprašanjem.
Lep pozdrav iz uredništva.
• Le
Lejlica
živjo! Mene pa zanima ali se lahko zaposlim kot stevardesa, po končani visoki turistični šoli? Slišala sem od nekoga, da moraš biti dovolj visok glede na omejitev in nesmeš imeti plombe na zobeh, ali je to res? Videla sem, da ste omenili tudi težo? Koliko približno je maksimalna teža. Zanima me tudi če si visok med 150cm in 160cm ali se lahko vseeno zaposliš kot stevardesa. Moja višina je okoli 156cm ali je to še vredu. Hvala če boste odgovorili. Lp. Lejla
• Uredništvo
Katarina Šepetavc
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot stevardesa se seveda lahko zaposliš tudi po končani visoki turistični šoli. Nujno je, da prej opraviš usposabljanje za stevardese, ki ga ponavadi razpisujejo različne letalske družbe. Usposabljanja se lahko udeležiš že med študijem, če se boš seveda uspela uskladiti z vsemi študijskimi obveznostmi.
Poleg usposabljanja delo stevardese zahteva tudi druge pogoje, ki pa se prav tako lahko razlikujejo glede na letalske družbe. Pri vseh je seveda zaželjeno, da znaš tekoče govoriti čim več tujih jezikov. Biti moraš telesno zdrava, z dobrimi komunikacijskimi sposobnostmi. Prav tako imajo seveda zahteve tudi glede telesne teže, ki ne sme biti prevelika, in višine (ki naj bi načeloma tudi res bila med 160 in 170 cm), ampak tudi ti pogoji se lahko spreminjajo pri različnih letalskih družbah.
Koliko točno mora biti telesna višina in telesna teža stevardese, določi posamezna letalska družba za svoje stevardese. Predlagam ti, da spremljaš razpise letalskih družb, se na razpis, ko boš dopolnila zahtevano starost, prijaviš, in tam te bodo podrobneje seznanili, če je tvoja telesna višina in teža ustrezna za stevardeso v njihovi letalski družbi.
Želim ti uspešno sledenje svojim sanjam.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja
• Mm
Mmm
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike
Itqk da obatajq lp
• Gl
Glede o starvadesi
Pozdravljeni!
Imam le eno vprasanje od malega si ze želim postati starvadesa..., jaz anglesko glih točno ne znam, znam pa slovensko in TURŠKO toda turščina je pomembna tudi.Stara pa sem 18, zanima me će bi lahko delala pri vam. Hvala lp
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
veliko odgovorov je že bilo podanih zgoraj. Verjetno si svoje vprašanje želela nasloviti na eno izmed letalskih družb, s čimer tukaj na To sem jaz nimamo povezave. Svetujemo, da pišeš kar želeni družbi direktno, če se zanimaš za zaposlitev pri njih.
Lep pozdrav iz uredništva
• Lo
Lol
Pozdravljeni,
Mene zanima ali lahko jaz končam samo srednjo šolo za gastronomijo in turizem da postanem stevardesa. To je bila moja želja od rojstva ampak nimam dosti informacij o tem. Ali lahko poznam določene jezike ki si jih jaz izberem npr. Angleščina, nemščina in španščina.
Še ena stvar me zanima če rabim iti na višjo šolo? Nimam prav želje za fakulteto ampak če bom rabila vredu
Lep pozdrav hvala!!
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
na tvoja vprašanja se odgovori nahajajo že zgoraj, kjer je svetovalka že odgovarjala. Potrebuješ vsaj višjo šolo.
Lep pozdrav iz uredništva!