Živjo!
Danes bi rada spregovorila o nečem ki v sebi zadržujem že res dolgo časa in upam da bom dobila kaksen odgovor.
Uglavnem hodim v 6.razred in imam probleme v šoli, in to res hude (se mi zdi). No prvo je to da imam 3 najboljše prijateljice ki smo vedno skupaj in to je pomemben podatek. Jaz življenje uživam na polno ampak ko sem sama mi kar pridejo trenutki ko se vprašam ali sem zamočila kot hčerka. Moja mami ima bolezen in ji tudi z operacijo niso še celotne bolezni odpravili. No ravno zaradi tega pa resno pazim kako se obnašam saj je stranski učinek to da postane hitro jezna zato doma nepovem več kaj se dogaja v šoli. No večinoma res ne in izpadem lažnivka to pa seveda ne želim postati. Uglavnem meni matematika res ne gre dobro zato posledicno ne delam vredu domačih nalog in pri moji uciteljici je red da se ti starši morajo podpisati ce nimaš oz. ni vredu narejena domača naloga in zaradi moje slabe domače naloge mi je učiteljica v svoj zvezek upisala 1 nalogo sem popravila in pokazala učiteljici nalogo podpis pa sem ponaredila. Ja vem kaznivo dejanje ampak kaj naj hočem le dobro svoji mati,ki je bila danes v dežurni.
No bila bi vesela odgovora!
Lp!
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
znašla si se v situaciji, ki te muči že kar nekaj časa. Zaupala si nam, da si ponaredila mamin podpis, da s slabo oceno ne bi obremenjevala mame, ki je bolna.
Poskušam razumeti tvojo situacijo in na nek način pravzaprav razumem tvoje dejanje, kljub temu pa to še ne pomeni, da je prav, kar si storila, česar se zavedaš tudi sama.
V življenju seveda vsi kdaj storimo kakšno napako. Tudi ti si jo, vendar to še ne pomeni, da si slaba hčerka ali slaba oseba nasploh. Že to, da je tvoje dejanje izhajalo iz tvoje skrbi za mamo, jasno kaže na to, kako mar ti je zanjo. Kljub temu te spodbujam k razmisleku o posledicah, ki jih imajo lahko takšna dejanja zate in za tvoj odnos z mamo. S tem te ne želim obtoževati ali vzbujati krivde, pač pa želim, da na situacijo in morebitne posledice pogledaš iz objektivnega vidika, ter tako razmisliš, kaj lahko tako vedenje (izogibanje, prikrivanje) dejansko prinese – ponavadi ravno nasprotno od tega, kar želimo (nezaupanje, skrbi, slabe odnose).
Žal si zgolj na podlagi prebranega težko predstavljam resnost situacije. V kolikor zares ne želiš dodatno obremenjevati mame, te spodbujam, da najdeš odraslo osebo, ki pa ji lahko zaupaš svoje težave in dogajanje v šoli, pa naj bo to kak drug sorodnik, znanec, razrednik/razredničarka ali drug učitelj/učiteljica, ki mu/ji zaupaš. Prav je, da te nekdo vodi pri šolskih obveznostih in težavah. Obrneš se lahko tudi na šolsko svetovalno službo, ki ti bo pomagala prebroditi situacijo.
Želim ti, da najdeš podporo, ki jo v tem trenutku zares potrebuješ,
Amadeja Jurič, mag. psihologije