pozdravljeni.
nikoli še nisem pisala ali koga vprašala za ta nasvet, zato ker če bi kogarkol vprašala bi se jim zdela čudna da to sprašujem(posebi pri tej starosti).
moje edino in najbol pomembno vprašanje je to kakšen je prvi spolni odnos? ali je grozn, privlačen, odličen, obupen, smešen...? usi govorijo ko so že meli prvi spolni odnos, da je prvič obupen, da nobeden ni zadovolen s prvim spolnim odnosom.
in mene je zdaj res strah kadar kol meti prvi spolni odnos, saj nočem se osramotiti pri mojem spolnem odnosu.
imam pa fanta, ki se imava oba zelo rada. oba sma zelo navezana na drug druzga, oba se razumema, zastopma, pač bol ko ne use. in poresnic povedan, sma se že oba pogovarjala o spolnem odnosu. on mi je reku, da ko bom pripraulena takrat lahko boma. ampak jaz sem na nekak način pripraulena, hkrati pa me je zelo strah(zato ker nevem kaksen je prvi spolni odnos) in valda nočem že zdej imeti prvi spolni odnos, zato ker je še to mal prehitro za mene.
ampak seveda najstnica sem in me zanima veliko stvari, in bi že zdaj rada vedela kakšen je prvi spolni odnos imeti?
in prosim če mi lahko čim prej odpišete:)
• An
Anastazija
Živjo.
Jaz ti lahko svetujem samo to, da se ne obremenjuj s tem, kakšen bo tvoj prvi odnos (verjetno ne bo ravno tak, kot ga vidimo v filmih itd. ali pač ;) ). Pomembno je, da si sproščena, da ne hitiš in si poskusiš ta dogodek zapomniti kot enega izmed lepših.
Seveda ne more imeti vsak tega dogodka za lepega, vendar to je odvisno od posameznika/posameznice. Ne obremenuj se s tem, res, brez potrebe. Ko boš pripravljena, boš in sem prepričana, da bo super (še posebno, ker se imata s fantom rada, se spoštujeta ...)
Lepo se imej.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Veseli me, da si zbrala pogum in zastavila to vprašanje, s katerim se sigurno ne srečuješ le ti, pač pa tudi veliko tvojih vrstnic in vrstnikov. To, da nas je prvega spolnega odnosa strah, je povsem normalno - gre namreč za neko novo izkušnjo in ne vemo, kaj točno lahko pričakujemo. Zato je pomembno, da se o tem pogovarjamo in da delimo izkušnje med seboj. Več kot se boš o tem pogovarjala, bolj boš vedela, kaj lahko pričakuješ, kaj si želiš in česa ne. Mogoče bo na začetku v teh pogovorih prisoten določen sram, a sem prepričana, da boš sčasoma ugotovila, da je spolnost tema, ki skoraj vse zanima in ni prav nič čudna.
Zdaj pa h konkretnemu ... Če se vama bo prvi spolni odnos zdel neroden in smešen, je to povsem ok, saj sta vendar šele na začetku odkrivanja  te vrste intime. Glavno je, da poskrbita, da nobenemu od vaju ne bo neprijetno. Zavedajta se, da zaradi deviške kožice oz. himena na vhodu v nožnico, ki se pri prvi penetraciji načeloma predre, lahko pride do manjših bolečin in krvavitev, a te običajno kmalu postopno izginejo. V izogib neprijetnostim vama svetujem, da pristopita k prvemu spolnemu odnosu počasi in potrpežljivo. Dajta poudarek temu, da bo prvič čim bolj sproščeno, z izkušnjami pa potem gradita naprej na tem, da bo za oba spolnost čim bolj zadovoljujoča.
Za konec naj še opomnim, da je dobro razmisliti tudi o zaščiti pred nosečnostjo in spolno prenosljivimi okužbami - če se boš spolnosti lotila odgovorno, se boš lahko počutila bolj varno, posledično pa bo tudi strah pred zapleti in pred spolnimi odnosi manjši.
Upam, da ti je bil odgovor v pomoč, sicer pa lahko na naši spletni strani najdeš tudi kar nekaj člankov na to temo. Če pa boš imela še kakršno koli vprašanje, pa nam le piši ponovno.
Pa srečno!
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije