Sem punca stara 13 in me zanima, kj majo tipi radi, kj jih na ns ženskah sploh prvlači oz. kako na njih nardimo vtis.
• Vo
Vodnarka
Živijo,
Ne vem, koliko stare fante ti misliš, ampak težko je točno povedat kaj je fantom všeč na puncah, ker vsakemu všeč nekaj drugega. Večina jih seveda gleda na izgled in karakter. Če bi rada očarala fanta bodi takšna kakršna si in če je pravi zate bo med vama zavladala kemija. Kar pa se mojega osebnega mnenja tiče, mislim, da se raje ukvarjaj s šolo, ker za fante bo še čas in vrjemi mi, ker imam izkušje, da je včasih s fanti več problemov kot koristi.
Upam, da sem ti kaj pomagla.
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjamem, da želiš, da bi bila drugim všeč, ampak bolj kot to, menim, da je pomembno, da si všeč sebi. Kaj je privlačno za nas pa je odvisno od vsakega posameznika ali posameznice, zato ni enotnega pravila, kaj nekoga pritegne.
Najpomembneje je, da se v svoji koži počutiš dobro in udobno. Kako lahko to dosežeš? Da poskrbiš zase na načine, ki tebi ustrezajo, se oblačiš tako, da ti je udobno in se počutiš samozavestno, preživljaš čas z ljudmi, ki te spoštujejo in sprejemajo, ter se ukvarjaš z aktivnostmi, ki so tebi všeč, od športa, glasbe, umetnosti, ustvarjanja. Pri tem lahko spoznaš tudi mnogo ljudi, s katerimi si deliš zanimanja, kar vas lahko še zbliža. Razmisliš lahko, kdaj se sama počutiš najbolje, prav tako pa v kateri družbi se počutiš dobro in v kateri ne.
Menim, da je pristnost, torej to, da si to, kar zares si, nadvse privlačna in naredi vtis, saj tako deluješ naravno in sproščeno. Prav tako pa tudi prijaznost, odprtost do ljudi in novih idej, pripravljenost pomagati. Ko smo iskreni do sebe in drugih se počutimo bolje, saj se ne pretvarjamo, da smo nekdo drug. Vendar pa nenazadnje ne moremo ustrezati in biti všeč vsem, kar pa je tudi popolnoma v redu.
Tako ostani zvesta sebi in se obkroži z ljudmi, ob katerih se počutiš prijetno.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)