Lep pozdrav,
Rabim en nasvet, imam fanta in ta fant je sicer malo bolj razvit kot ostali( stara sva 13).Ubistvu je problem v njegovem odnosu on neželi nikomur povedati da je z mano ker ga bodo potem kao zafrkavali in se zato laže da ima neko drugo punco, in to mene zelo moti ker fant ki ga je sram povedati zame naj kr od j******, sicer do mene se obnaša dokaj prijazno me pa moti to ker želi da ko se dobiva da sedim na njemu in enkrat mi je celo poslal nagega penisa in to me je zelo zmotilo.
jaz nočem biti več z njemu. Ali imate kakšen kako nja ga pustim?hvala vam<3
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vesela sem, da si se s svojim vprašanjem obrnila na nas. Opisuješ, da imaš fanta in njegov odnos do tebe ti ni všeč. Glede na to, da nikomur ne želi povedati za tebe in se raje zlaže, da ima drugo punco, te to upravičeno moti. Iz tvojega opisa je razvidno, da si pri sebi že razmislila in si se odločila, da je bolje ta odnos zaključiti, kar je glede na opisano razumljivo. Pomembno je, da v odnosu postavimo jasne meje, kaj bomo dopuščali in kaj je tisto, česar nikakor ne bomo odobravali. Iskreno mu povej, kako se počutiš glede tega in kaj te moti. Najbolje je, da to storiš v živo. Če pa meniš, da ti bo to predstavljalo težavo, pa lahko ubereš tudi kakšen drug način, npr. preko katerega socialnega omrežja ali pa ga pokličeš po telefonu.
Če boš imela še kakšno vprašanje, te lepo vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam.
Tjaša Rola, mag. psihologije