Pozdravljeni,
Zaljubljena sem v sošolca, on to ve. Ljubi mojo najboljšo prijateljico, ki ga ljubi. Zaradi tega sva, v čudnih odnosih. Ko smo bili v šoli v naravi, jo je povabil na ples. Ko sem ju gledala, sem zadrževala solze v očeh. Ob strani sta mi stali dve prijateljici, ki sta mi poročali, kaj se dogaja. Povedali sta mi, da ga je moja najboljša prijateljica skoraj poljubila, to me je zelo prizadelo, ker je moja najboljša prijateljica vedela, da ga ljubim. Težko je ko ti nekdo ki mu zaupaš, zabode nož v hrbet.
Kaj lahko naredim v tem primeru?
Lep pozdrav!
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Eva,
razumem, da ti je hudo, ko vidiš, da je fant, ki ga imaš rada, zaljubljen v drugo osebo. Zagotovo ti je še težje, ker je to tvoja najboljša prijateljica. Verjamem, da se lahko ob tem počutiš izdano.
Napisala si, da ga ima tudi prijateljica zelo rada in ji on ta čustva vrača. Kakorkoli težko je to prenesti, menim, da gre za situacijo, v kateri bi tvoje posredovanje povzročilo več škode kot pa koristi. Če bi odnos med tem fantom in tvojo najboljšo prijateljico razpadel, bi lahko to imelo slabe posledice tudi za vajin odnos. Nasploh pa ni priporočeno, da se romantični odnosi začenjajo na način, da se uniči odnos, ki je že obstajal, saj to prinaša s seboj občutke krivde in nezaupanje. Nekatere stvari, tudi žalostne, moramo včasih sprejeti. Predlagam, da se poskušaš od nastale situacije čim bolj oddaljiti. Počni stvari, ki jih imaš rada, druži se tudi z drugimi prijatelji in se zamoti. Prepričana sem, da boš čez čas tudi ti spoznala fanta, ki ti bo čustva vračal. Če pa ti je težko opazovati fanta in najboljšo prijateljico skupaj, ti bo morda lažje, če se takrat umakneš ali počneš kaj drugega, kar bi ti odvrnilo pozornost od njiju.
Upam, da se boš kmalu počutila bolje.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije