Ne mislim kakšen je proces, kako poteka,  kaj naredijo doktorji najprej in kaj pozneje.
Moje vprašanje je; kako naj jaz začnem postopek? Pokličem mojo zdravnico in ji rečem kaj(?), da o tem razmisljam in naj me prijavi na psihološki evaluation (na kar te baje dajo). Če ne, koga pa pokličem oz kontaktiram?
• so
someog
Transakcija ma ful fino obrazloženo, mislim da celo možnost anonimnih vprašanj(trans petek)kjer odkrtito odgovarjajo na vsa vprašanja, drugače pa ja rabiš dobit mnenje da si duševno bolan_a,ker se žal v sloveniji spremembe spola tretirajo kot duševne motnje oz.ni dost da se samoidentificiraš(sepravi morš dobit mnenje da si duševno bolan_a) Veliko sreče ti želim
https://transakcija.si/
• Si
SirMcMuffin
a jaz prav razumem po naslednem URL: 'https://www.cakalnedobe.si/storitve/psihiatricna-ambulanta/pedopsihiatricni-pregled-prvi/' , da je za prvo stopnjo postopka (da te obravnavajo v "lokalni" pedopsihiatriji), čakalni čas lahko več mesecev? (in v Mariboru brez čakalne dobe), nato pa še (https://transakcija.si/t-prirocnik/tranzicija-mladoletnih-oseb/) se moraš najavit psihiatrinji v Ljubljani. In šele po tem lahko dobiš pubertetne blockerje?
• so
someog
Hej. Super da si se oglasil_a. Za našo slovenijo je problem pomanjkanja zdravnikov. Kaže se povsod tako da ja je možno da so čakalne dobe take kot so. Izkušnje kdaj dobiš blockerje nimam,bi ti pa svetoval_a da na transkacijo nasloviš  vprašanja če ti tu ne bi znali pomagati. Na transakciji so zelo prijazni. Mimogrede obstaja tud več trans ljudi,ki delijo svoje izkušnje.
Upam da ti je kaj v pomoč.
Vse dobro.
• Si
SirMcMuffin
Aha, pol pa tako. Ima transakcija še kakšen drug konsistenten prostor za vprašanja poleg petka? (kot je npr. ta tukaj)
Hvala za pomoč in odgovarjanje!
• so
someog
obtaja chat preko googla, so pa organizirana tudi srečanja(v LJ)
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
za mladoletne in polnoletne osebe proces medicinske tranzicije poteka različno. Če si mladoletna oseba, moraš najprej k osebni zdravnici, ki te napoti k pedopsihiatrinji (kateri koli na sekundarni ravni zdravstvene obravnave). Pri njej mora obravnava trajati vsaj eno leto, nato pa te ona napoti k pedopsihiatrinji, ki je v Sloveniji odgovorna za medicinski proces potrditve spola pri mladoletnih osebah. Ta psihiatrinja je dr. Maja Drobnič Radobuljac. Proces pri mladoletnih osebah torej traja dlje kot pri polnoletnih, dostop do hormonske terapije in kirurških posegov pa je mogoč šele po 18. letu.
Blažka Plahutnik Baloh, mag. psih.
svetovalnica Legebitra
• Uredništvo
Legebitra
Odgovor svetovalca:
Zdravo,
še glede vprašanj glede aktivnosti Transakcije: najbolje, da preveriš kar na njihovi spletni strani in socialnih omrežjih ali se jim oglasiš na mail.
Vse dobro in prijazen pozdrav,
Eva Mulej, uni. dipl. socialna pedagoginja
svetovalnica Legebitra