Hej,
meni je že nekaj časa všeč en fant, vendar ne vem ali je pametno če mu povem ali raje ostanem tiho. Če pa je pametno povedati, pa ne znam začeti kako. Sem precej sramežljiva, pa tudi zavrnitve ponavadi ne prenesem kar dobro, zato ne vem kako naj bi začela. Ne poznava se in dvomim da sploh ve da obstajam.
Upam da boste lahko pomagali.
• kr
kr_en
jah, dodej ga na Snapchat-u, pa boš vidla če bo kej trzou
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veseli smo, da si se s svojim vprašanjem obrnila na nas. Pišeš, da ti je že nekaj časa všeč fant, s katerim se ne poznata. Praviš tudi, da si bolj sramežljiva in da morebitne zavrnitve ne preneseš dobro.
Lahko ti predlagam nekaj možnosti, sama pa se potem odločiš za tisto, ki ti je najbliže in katera bi se ti zdela morda najlažja.
Če s fantom hodita na isto šolo in/ali se vsakodnevno srečujeta, mu za začetek morda lahko nameniš nasmeh, malo daljši pogled, pa boš videla ali se bo kaj odzval. Če ti ni pretežko, se mu lahko mimogrede predstaviš, če se bosta že nekajkrat videla oz. si že izmenjala nekaj pogledov.
V današnji dobi telefonov, ga lahko poiščeš na katerem od družbenih omrežij in mu pošlješ čisto nevtralno sporočilo - npr. "zdi se mi, da hodiva na isto šolo in sem te hotela pozdraviti" ali "večkrat sva na istem avtobusu, ali si morda iz tega in tega kraja"... Potem boš videla ali se bo odzval ali ne. Če ti bo odpisal, si potem lahko naprej pišeta in se spoznata.
Če imata kakšne skupne prijatelje, znance, lahko poskusiš priti v stik z njim tudi preko njih.
V takih primerih seveda lahko pride do zavrnitve, vendar če ne poskusimo, morda nikoli ne bomo vedeli. Morda je tudi on bolj sramežljiv in tudi on ne bi naredil ničesar.
Na ta način, pa si pridobivaš tudi izkušnje in pogum za druge, nove situacije.
Tako da, le pogumno.
Držim pesti zate.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka