Imam 20 let in cca 120kg. Nekako si želim poskusiti začeti teči. Je to zame sploh primerno, ker sem pretežka? Kako naj se lotim? Kaj naj pazim? Hvala za odgovor.
Uredništvo
Jure Rugani

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Zelo dobro vprašanje. Glede na to, da imaš prekomerno težo, je potrebno biti s tekom pazljiv, saj je obremenitev za sklepe toliko večja, ko tečeš. Svetoval bi ti, da začneš počasi. Naj se tek izmenjuje s hojo in razdalje naj ne bodo velike na začetku (recimo do 5 km hoje in teka). Ko se bo telo navadilo, lahko postopno povečuješ razdaljo in obdobje teka.
Če se pojavi kakšna bolečina v sklepih, morda bolje da začasno prenehaš in poskusiš najprej izgubiti nekaj kilogramov. V primeru bolečin ti svetujem tudi obisk in posvet z zdravnikom ortopedom.
Srečno in ne obupaj!
LP
Jure Rugani, univ. dipl. prof. športne vzgoje