kako povedati punci da ti je vsec
• Nv
Nvm
Priporočam da jo samo uprašaš če si pa preveč sramežljiv pa postani najprej z njio dober prijatelj tako da ti bo zaupala in nato jo uprašaj v koga je seveda če bo ovinkarila in ti ne bo hotela odgovoriti se verjetno ti ????????
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Strinjam se s tem, kar je povedala "Nvm" - imaš dve možnosti, kako dekletu povedati, da ti je všeč. Prva je, da se poskusiš z njo najprej spoprijateljiti in nato postopoma doseči kaj več. Druga možnost pa je, da ji kar takoj poveš, da ti je všeč.
Če se boš odločil za prvo možnost, lahko do nje pristopiš bolj sproščeno in začneš pogovor o nečem, kar jo zanima (če jo dovolj dobro poznaš). Najti pravo temo za pogovor je lahko težavno, se mi pa zdi najpomembneje, da se znaš dekletu prilagoditi in pokažeš iskreno zanimanje zanjo. Na začetku lahko deluje, če se malo pošališ ter tako sprostiš njo in hkrati tudi sebe. Če imata z dekletom skupno družbo, se lahko najprej vključiš v skupinski pogovor in nato poskušaš čim več pozornosti posvetiti njej - se pogovarjati z njo, ji postavljati vprašanja itd. Ko se ti bo zdel primeren trenutek, jo lahko vprašaš tudi, ali ji je kdo všeč.
Lahko pa se odločiš za bolj direkten pristop in dekletu kar takoj poveš oz. pokažeš, da ti je všeč. Lahko na primer pristopiš do nje in jo pohvališ - v tem primeru naj bo pohvala čim bolj osebna in ne usmerjena (samo) na njen izgled. Če si zelo pogumen, jo lahko tudi kar takoj povabiš "ven" - npr. na sprehod ali počet nekaj, kar rad počneš in meniš, da bi bilo všeč tudi njej. Če pa si bolj zadržan, ji lahko sporočilo, da ti je všeč, predaš tudi preko kakega prijatelja, ali pa stopiš v stik z njo preko socialnih omrežij (če jih uporabljaš).
Želim ti veliko poguma in zaupanja vase.
Lep pozdrav,
Anja Rakovec, mag. psihologije