Kako vprašati fanta za telefonsko številko? V tega fanta sem neskončno zaljubljena, imava neko zgodovino + sva recimo da v prijateljskem odnosu. vem tudi da je bil v preteklosti on noro zaljubljen vame in vem da od mene ni še čisto ohlajen. v preteklosti mi ni bil všeč in sem ga zavračala, zdaj pa so se čustva zelo spremenila. sicer sva bila vedno v prijateljskem odnosu, ne pa ravno prijatelja. ne vidiva se zelo pogosto, približno enkrat na dva meseca.
Vesela bom vsakega nasveta.
iz
izi_bizi
prprav si listk s tvojo številko/snepom, pa mu ga ob srečanju podtakn... ;-)
pol pa počaki, al se bo javu
Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si se obrnila na našo Svetovalnico. Praviš, da si že dlje časa všeč fantu in sprva on tebi ni bil všeč, zdaj pa so se tvoja čustva spremenila in bi ga rada bolje spoznala. Sprašuješ se, kako narediti prvi korak in naj ti povem, da je pogumno in zrelo od tebe, da si pripravljena prevzeti pobudo za gradnjo na vajinem odnosu.
Če želiš njegovo telefonsko številko, lahko to izraziš povsem preprosto in naravno - lahko mu omeniš, da bi želela, da sta več v stiku in ali lahko izmenjata telefonski številki, da se kaj slišita in dogovorita ali bi se kaj videla.
Tako prošnjo lahko podaš sproščeno, brez pritiska, a vseeno dovolj jasno, da razume tvojo željo. Pomembno je le, da ostaneš iskrena in da mu daš občutek, da si želiš preprosto bližji stik — nič pretiranega. Naj te ne skrbi, če se ne vidita pogosto; včasih je ravno majhen, iskren korak dovolj, da se stvari premaknejo naprej.
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)