hej! sem Ema in stara sem 11 let. Zelo zelo mi je všeč moj sošolec vendar se mi zdi da me ne opazi. Imava sicer dober odnos in med poukom me kdaj kaj vpraša vendar nevem če je v mene. Ne up am ga vprasat in neketere sosolke imajo njegov snap in nevem če bi ga vprašala za snap. Zdi se mi neumno ker nevem kako bo reagiral. Ampak res mi je všeč in želim da me opazi. prosim pomagajte!
Ema
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živijo Ema!
Če te prav razumem ti je všeč sošolec, s katerim imaš sicer dober odnos, vendar nisi prepričana kakšna bo njegova reakcija, če boš iskrena o svojih čustvih.
Najpomembneje je, da si iskrena do sebe in do sošolca in, da čustva izraziš direktno. To lahko storiš, medtem ko se družita tako, da začneš s temo o zaljubljenosti oziroma simpatiji. Čustva lahko izraziš na zelo enostaven način, kot na primer: »Želim ti povedati, da te imam rada/da si mi všeč.« Za pogovor izberi ustrezen čas, najbolje, ko bosta sama in brez motečih dejavnikov.
Če ti takšen direkten pristop ni blizu lahko svoja čustva izraziš tudi preko socialnih omrežij/pisma/sporočila. Omenjaš, da ne veš, če bi ga vprašala za njegov Snapchat. V primeru, da ti bo čustva lažje izraziti preko socialnih omrežij, je lahko to dober prvi korak za začetek pogovora.
Reakcije posameznikov so lahko raznolike in pomembo je, da veš, da teh ne moremo nadzorovati. Lahko pa nadzoruješ svoje vedenje, in sicer na kakšen način izraziš svoja čustva in kako se sama odzoveš na njihovo reakcijo. Pomembno je, da si pripravljena na njegov odziv in da sprejmeš ter poslušaš tudi njegovo stran. Lahko se zgodi, da njegov odgovor ne bo takšen kot si sama želiš. Ob zavrnitvi se lahko počutimo slabo in neprijetno, vendar ta ne pomeni, da nisi pomembna ali da je s tabo karkoli narobe.
Ne glede na izplet pogovora je pomembno, da si samozavestna, verjameš vase in se njegovih besed in čustev ne ustrašiš. Za iskrenost je potrebno veliko poguma. To, da si se obrnila na nas in da sama veš, da si želiš izraziti svoja čustva, je velik korak in si lahko nanj ponosna.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, prof. pedagogike in andragogike ter dipl. sociologinja