imam terapijo ki ne pomaga dovolj, skor nič ne hodim v šolo ker me je tolk zlo star se kr naprej do krvi praskam če grem. spim 12 ur na dan in sem še zmeri utrujena. ne morem it v Rakitno ker sem tam bila manj kot 3 mesce nazaj (tudi zaradi dekopenzacije ki se je pomirila vendar poslabšala ko sem nehala hoditi) moje telo je zelo težko in me vsak cm boli, moj spomin je grozen, verjamem da sm v peklu in da so ljudi samo npcji ki so narejeni da me na koncu zapustijo in ranijo. ne vem zakaj se mi tako zelo hitro slabše (bil je samo kakšen mesec) in me vem kaj lahko naredim da se mi neha slabšati. ne bom se ubila saj me je strah če se ubijem da bi lahko pristala v peklu ki je še hujše kot to.
Ali mi lahko karkoli pomaga?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
sprašuješ, če ti lahko karkoli pomaga. Seveda je pomoč vedno mogoča. Samo verjeti moraš, da ima vsaka težava svojo rešitev, čeprav na prvi pogled ni videti tako. Včasih so stvari videti zelo zapletene, nerešljive. Ko pa jih pogledamo iz druge perspektive, se nenadoma pred nami zablešči lučka na koncu temnega tunela. Pomembno je verjeti, da nosiš rešitve za svoje težave v sebi ti sama. Zelo pomembno pa je tudi to, da imaš ustrezno strokovno pomoč. Ker si očitno že v terapevtski obravnavi, ti bodo strokovnjaki prav gotovo znali pomagati, te usmerjati. Le zaupati jim moraš in spregovoriti o vseh svojih strahovih, razmišljanjih, skrbeh... Predvsem pa je pomembno, da upoštevaš navodila, dogovore in si v terapevtskem procesu aktivna ter verjameš vase, v svoje skrite notranje moči, da zmoreš. Okrevanje oz. izhod iz težav je potovanje, začne pa se s prvim korakom v pravi smeri in z iskanjem pomoči si ga ti že storila.
Vse dobro ti želim.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in psihoterapevtka