Lep pozdrav star sem 18 mene pa zanima meni je ušeč ene punca in ne vem kako naj stopim do ne in začnem pogovor lepo prodim za nasvet lp
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Pristopiti do osebe, ki ti je všeč, je vedno nekoliko stresno in negotovo, saj ne moreš natančno vedeti, kakšen bo njen odziv. Iz tvojega pisanja sklepam, da z dekletom še nimata nekega odnosa oz. se ne družita pogosto. Tako imaš dve možnosti. Prva je, da poskusiš z njo najprej vzpostaviti (prijateljski) odnos in nato postopoma skušaš doseči kaj več. Druga možnost pa je, da ji kar takoj poveš, da ti je všeč, in jo povabiš ven.
Od tega, katero možnost boš izbral, je odvisno tudi, kako boš na začetku pristopil do nje. Če se boš odločil za prvi način, lahko do nje pristopiš bolj sproščeno in začneš pogovor o nečem, kar veš, da jo zanima (če jo dovolj dobro poznaš). Najti pravo temo za pogovor je res lahko težavno, se mi pa zdi najpomembneje, da se znaš prilagoditi sogovorniku in pokažeš iskreno zanimanje zanj. Ozračje lahko na začetku sprostiš tudi tako, da se malo pošališ. Če imata z dekletom skupno družbo, se lahko ob priložnosti najprej vključiš v skupinski pogovor in ga nato obrneš tako, da bo komunikacija tekla med vama.
Lahko pa se odločiš za bolj direkten pristop in dekletu kar takoj daš vedeti, da ti je všeč. Lahko na primer pristopiš do nje in jo pohvališ - v tem primeru naj bo pohvala čim bolj osebna in ne usmerjena (samo) na njen izgled. Lahko jo tudi kar takoj povabiš ven - poskusi biti čim bolj izviren v tem, kam jo povabiš, saj boš tako lažje vzbudil njeno zanimanje. V vsakem primeru bo koristno, če vsaj približno veš, kaj rada počne, in se temu prilagodiš. Pomembno pa je tudi, da si samozavesten in čim bolj sproščen, pa vseeno pristen v tem, kar si.
Želim ti veliko poguma in zaupanja vase, da zmoreš narediti ta prvi korak. Upam, da ti bodo moji nasveti pri tem kako koristili.
Lepo bodi,
Anja Rakovec, mag. psihologije