Mama in oče sta me mela v kasnejših letih- 40ih, nevem ampak mogoče je to razlog zakaj si nismo tako blizu. Večino otroštva sem se igral sam s sabo, imel  sem brata in sestro ampak sta 17 in 11 let starejsa od mene tako da si lahko predstavljate kako je to bilo, brat je bil ze v srednji soli ko sem se rodil in ze punco, ko sem bil star 9 se je ze odselil, sestra pa je imela solske probleme in je bila precej tezavna, vec ali manj je ni bilo doma, starsi pa so vsak dan prisli iz sluzbe zelo utrujeni in sli pocivat. V vrtcu sem bil vse do zadnjih ur, ker se jima ni dalo prit pome. Kdaj pa kdaj sta se igrala z mano in za to sem res hvalezen ampak zdaj dojemam da kot otrok nisem dobil dovolj potrebne pozornosti. Vedno sem rad gledal slikovne albume moje druzine a sem se zavedal da nimamo nobene slike mene skopirane ali kako se temu reče. To me je malo prizadelo, gledal sem kako so vsi zgledali srecni v slikah otrostva mojega brata in sestra in kam vse so sli (druge drzave, toplice, vec izletov itd) med tem ko jaz, oče in moja mama komaj gremo kam skupaj. Pri nas treh ni neke komunikacije, uprasata me kako je bilo v soli in ce sem jedel kosilo taka splosna vprasanja, zdi se mi da se z mano probata komunicirat sele zdaj ko sem malo bolj zrel ampak je zdaj ze prepozno, komaj jima zaupam, strah me je komurkoli v moji druzini povedat resnico, zadnje case sem zelo obupan, kaj bo v prihodnosti? nevem, nimam energije vec nadeljevati skratka sem v depresiji. Tega ne kazem, nobenih znakov oz. se mi zdi. Ampak zdaj me res muči, dušim se in hočem pomoč preden bo prepozno, do zdaj sem iskal pomoč tukaj na tej spletni strani in saj je pomagalo ampak res si želim pogovor z osebo v živo, ampak me je strah priznati mami in ocetu, da sem v depresiji, kaj ce me ne uzameta resno? Rečeta da sta dovolj razumljiva starša, ampak a bi me dejansko razumela če jima povem to kar je res in ne samo to kar mislita da je res? Boli me srce ko pišem to vse.
Prosim ne omenite šolske svetovalne službe, z njimi imam slabe izkušnje.
• Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Dragi Aurelio.
Hvala, da si to zapisal. Vem, da ni bilo lahko. Tvoje besede so iskrene, boleče in pogumne – in že s tem, da si jih delil, si naredil pomemben korak. Ne zveniš kot nekdo, ki obupuje, temveč kot nekdo, ki se bori in si želi, da bi ga kdo resnično slišal in razumel.
Zelo razumem tvoj strah – če staršema nikoli nisi zares mogel zaupati, se zdi skoraj nemogoče začeti zdaj, posebej s tako občutljivo temo. A hkrati si pravkar zelo jasno izrazil, da si pomoč želiš – in to šteje.
Tudi če ti starša ne moreta ponuditi čustvene podpore in razumevanja, ti morda lahko vsaj omogočita obiskovanje psihoterapije, kjer boš v odnosu s psihoterapevtom lahko predelal svoje občutke. Če ti je težko sam načeti pogovor o tem z njima, lahko za pomoč prosiš drugo odraslo osebo, ki ji zaupaš.
Če ti gre dobro pisanje, jima lahko napišeš pismo ali sporočilo. Povej jima, da si že dlje časa slabo, da se počutiš izčrpano, brezvoljno in da misliš, da gre za depresijo. Povej tudi, da si ne želiš obtoževanja ali nasvetov, ampak da potrebuješ, da te poslušata in vzameta resno.
Začni iskreno in preprosto – najpomembnejše je, da narediš prvi korak.
Lepo te pozdravljam.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja