hej,
res sem obupana in nevem kako naprej.
fant me je pustil pred petimi dnevi, komaj živim. najhuje je pa to da me je pustil zato kr mu je bila ušeč druga punca. vsak dan ga gledam v šoli ko se sprehaja z njo in počneta vse iste stvari kod midva. res mi je hudo vsi se delajo norca iz mene občutek imam kotda si morem takoj najti drugega fanta da ga bom prebolela.
prosim pomagajte!
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da te je pred kratkim pustil fant zaradi druge punce. Sedaj ga vsak dan v šoli gledaš z drugo, kar te vedno znova prizadene. Verjamem, da si žalostna, razočarana in hkrati tudi jezna ter da imaš občutek kot da se ti podira svet.
Praviš da imaš občutek, da bi lažje prebolela razhod če bi si našla novega fanta. Razmisli, če si na kaj takega sploh pripravljena. Glede na to, da si v bivšega fanta še vedno zaljubljena, se lahko sedaj res zaljubiš v novega fanta? Ali si morda želiš novega fanta zato, da bi lahko bivšemu pokazala, da si okej? Verjamem, da si želiš, da bi se čimprej počutila bolje, vendar je dobro, da si po takšnih bolečih izkušnjah vzameš čas. Čas za razmislek o tem, kaj lahko narediš, da se osrečiš; kaj je bilo ne glede na žalost, ki jo čutiš sedaj, v vajinem odnosu dobrega. Vsak dan se boš počutila za odtenek bolje in s tem, ko si boš vzela čas, da se "zacelijo rane" si lahko pravzaprav omogočiš, da boš vstopila v naslednji odnos pripravljena, da doživiš cel spekter čustev. Sedaj, ko ti je najtežje in je bolečina velika, si lahko pomagaš na način, da se zamotiš z aktivnostmi, ki jih sicer rada počneš.
Verjamem, da ti je sedaj resnično hudo in si ne predstavljaš, kako boš to predelala. Vendar sem prepričana, da boš ob pravem času našla pravo osebo – nekoga, ki bo sprejemal vse tvoje lastnosti in te bo spoštoval ter ljubil takšno kot si.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam.
Urška Pisar, mag. psihologije
• Ml
Mladostnik
Pozdravljena!
Jaz vem da je najhuje kot te fant tako prizadane. Najhuje da te je pustil zaradi druge punce in ga vsak dan gledaš s drugo punco to mora bit grozno. Priporočam ti da se probaš malo odmisliti njega najbolje je da vstaneš nekaj časa doma. Problem ker ga vidiš vsak dan. Po eni strani ga je zlo težko preboleti in bi se naj raje ubila. Po neki stvari se strinajm s tabo da si čim prej najdeš fanta samo da bo tapravi da bosta ubadva enako vlagala čas en za druzga da bi se mela rada. Vem da je to najbolj naporno da ga preboliš ampak če si fejst punca boš to zmogla. Upam da sem ti vsaj mičken pomagal.
Lp