Vprašanje;kako spet zaupati človeku po izdaji/varanju oz. kako spet dati šanso drugi osebi
Lani me je partner prevaral in moškim ne morem več zaupati. Vsak dan vidim, kako se obnašajo in kako govorijo o ženskah, veliko jih vara, zato jim ne zaupam več in težko vstopim v novo zvezo. Pred kratkim me je fant povabil na zmenek in sem rekla ja, saj mislim, da je fant super, vendar se bojim, da se bo zgodilo isto kot pri zadnjem. Bojim se, da se bo zgodba ponovila. Kako naj spet zaupam, saj se mi zdi fant prijeten in bi res rada poskusila, če bo kam šlo.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Zaupanje ni nekaj kar pride čez dan. Žal. Potrebno je ogromno dela na sebi in potem tudi na odnosu. Ampak če ne poskusiš, ne boš nikoli vedela.
Menim, da to, da se zapreš pred novimi možnostmi ni dolgoročna rešitev. Morda so še rane preveč sveže in boš rabila malo več časa, da vse skupaj predelaš. Ko ti bo to uspelo, boš tudi lažje pripravljena na nove priložnosti.
Življenje je nepredvidljivo, vendar ne moremo za vse sklepati, da bodo prevarali. Pojdi počasi in previdno. Mogoče je tudi smiselno, da novemu partnerju kasneje tudi pojasniš zakaj si previdna in kakšno izkušnjo si imela. Če bo tisti pravi, te bo zagotovo razumel.
Želim ti veliko prijetnih trenutkov.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije