Učenci Oz znanci me zbadajo glede moje bolezni(obsesivno kompulzivna motnja). Zaradi te bolezni sem si morala pobriti celotno glavo. Vecino otrok na šoli so govorili naokoli da imam kao raka ali pa celo da sem kao lezbijka. To me je bolj prizadelo (lejzbika) ker jaz to nikoli nebi postala.
Vedno sem imela zelo malo samozavesti,čeprav sta mi starša govorila "ne še sekirat" sem imela občutek da ju ne briga zame.
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Maša,
res mi je žal, da se soočaš s takšnimi težavami. Ni pravično, da te drugi zbadajo zaradi tvojega stanja ali izgleda in verjamem, kako težko je to zate. OKM je resna stvar in tvoj pogum pri soočanju z njo je res občudovanja vreden, četudi se morda včasih ne počutiš tako.
Napisala si, da se ti zdi, da te sicer starša podpirata, vendar imaš občutek, da ju to zares ne briga. Pomembno je vedeti, da tvoji starši morda ne vedo točno, kako ti pomagati ali kaj reči, da bi se počutila bolje, ko pravijo, da naj se "ne sekiraš". Verjetno te imata zelo rada in jima je zelo mar zate, včasih pa odrasli težko najdejo prave besede ali pa preprosto ne vedo, kako težko je v resnici. Vseeno je pomembno, da jima poveš, kako se počutiš in kaj se dogaja v šoli, da ti lahko pomagata, kolikor le zmoreta.
Glede tega, kako te vidijo sošolci, pa je morda koristno razmisliti o tem, da bi s kom razpravljala o tem, kako se počutiš. Spodbujam te, da na šoli obiščeš svetovalnega delavca ali pa, če imaš učitelja, ki mu zaupaš, bi morda lahko z njim oz. z njo spregovorila o svojih izkušnjah. Prav tako je pomembno, da se obkrožiš s sošolci in sošolkami, ki te podpirajo in razumejo – tudi če se včasih zdi, da jih je težko najti.
Ne pozabi, da imaš vedno pravico, da si točno to, kar si – ne glede na tvoj videz ali osebno identiteto. Nobena etiketa, ki ti jo dajo drugi, ne določa tvoje vrednosti ali tega, kdo si. Veliko poguma in moči je v tebi, saj kljub vsemu stojiš trdno. Pomembno je, da se spomniš, da si vredna spoštovanja točno takšna, kot si.
Želim ti vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije