Dober dan, imam težavo.
Zaljubljena sem v nekoga, za kogar vem da ne bova nikoli skupaj, saj je zelo starejši od mene. S tem se preprosto ne moram sprijazniti. Ne moram ga izbrisati iz glave. In ko vidim na internetu, da se druge ženske vrtijo okoli njega, kar ponorim. Zaupam vam, da je ta moški s katerem sem totalno obsedena Žan Serčič.
Res potrebujem pomoč, ker se z nikomer ne moram pogovarjati o takšnih težavah, saj me je sram. Zavedam se tudi da nisem edina ženska ki je obsedena z njim, ampak sem ugotovila, da imam zaradi nenehnega razmišljanja o njem zdravstvene težave.
Kaj bi vi naredili na mojem mestu?
• Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Evica.
Mladostniška obsedenost z idoli je povsem običajen del odraščanja in razvijanja lastne identitete. V obdobju mladostništva se naša identiteta (to, kdo smo v resnici) intenzivno razvija. Mladi pogosto iščejo vzornike, ki jih občudujejo in oponašajo. Čeprav je to naraven proces odraščanja, pa lahko včasih obsedenost s slavnimi osebami preraste v problem, kar opažaš tudi sama. Sprašuješ, kaj bi jaz naredila na tvojem mestu.
Za začetek ti svetujem, da poskusiš premagati sram in se o svojih čustvih in občutkih pogovoriš še s kom: s prijateljico, sošolko, starejšo sestro, sestrično, mamo, teto... s komerkoli, ki mu zaupaš in ki te bo poslušal. Včasih že to, da s svojimi občutki nismo sami, pomaga. Prav tako pomaga, če vemo, da drugi doživljajo ali so doživljali podobno. Morda boš presenečena, če ti bodo povedale, da so tudi one že kdaj šle čez to, kako je bilo in tudi, kaj je pomagalo njim, da so to lahko prebolele.
Potrebno se je tudi  zavedati, da so slavne osebe v medijih pogosto predstavljene tako, da so poudarjene njihove pozitivne, lepe lastnosti. Ko smo zaljubljeni, je težko pozornost usmeriti kam drugam kot v osebo, ki nam je všeč in zdi se, zdi se kot da smo slepi za realnost. Čeprav se ti zavedaš, da nikoli ne bosta skupaj, ker je veliko starejši od tebe, te občutki, ki morda mejijo že na obsedenost, ovirajo v vsakdanjem življenju. Ne moreš nehati razmišljati o njemu, si ljubosumna na druge, ki do njega gojijo podobna čustva, imaš tudi zdravstvene težave.
Duševna stiska se pogosto izrazi preko telesnih simptomov, zato je še toliko bolj pomembno in dobro raziskati, zakaj doživljamo svoje občutke. Vprašaj se: »Katere so tiste stvari, ki so mi všeč na njemu? Opažam med svojimi vrstniki koga, ki mu je podoben? Imam sama katero od teh lastnosti ali značilnosti? Ali je res tak, kot mislim, da je?« Preko odgovorov na ta vprašanja boš dobila bolj realno sliko o tem, zakaj si se zaljubila ravno vanj in lahko boš začela razmišljati, kaj je tisto, kar te pri drugih privlači. To pa je temelj za razvoj realnih ljubezenskih odnosov v prihodnosti.
Če te ta zaljubljenost zelo moti in se želiš znebiti tega občutka, bi bilo dobro, da omejiš priložnosti, da naletiš nanj v medijih. Ne sledi mu na družbenih omrežjih, ne išči informacij o njemu na internetu, ne hodi na njegove koncerte ipd. Poskusi se čim bolj zaposliti z drugimi stvarmi, ki jih imaš rada. Ustvarjaj, poskusi dati te občutke ven na zdrav način. Lahko poskusiš tudi s telovadbo.
Če nič od tega ne bo takoj delovalo, ne obupaj. Na koncu pomagata čas in pogovor.
Vse dobro ti želim.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Ni
Nič
Živjo.
Mislim da se moraš dobiti z njim in ga uprašati čim več uprašanj
Z njim bodi dobra, spoštljiva, nežna
Upam da ti bo uspelo
Srečno