Z letošnjim letom sem se vpisal na faks. V gimnaziji sem končno postal bolj samozavesten glede svoje istospolne usmerjenosti. Z prihodom na faks pa se je to spet podrlo. Strah me je biti jaz, saj ne vem kako bo to vplivalo na moje delo oz. vedenje profesorjev do mene. Med drugim pa se tudi bojim oblačiti bolj gay, kar mi v gimnaziji ni bilo tako problematično. Kaj naj naredim?
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
verjamem, da ob taki spremembi, kot je prihod na faks, čutiš strah in pomanjkanje samozavesti. Vsako novo okolje namreč od nas zahteva, da se v njem na novo vzpostavimo. Hkrati je šola prostor, za katerega je pomembno, da je varen, saj tam preživimo veliko časa in se ves čas tudi samorazkrivamo. Ali je med sošolci_kami oseba, ki te v tvoji spolni usmerjenosti podpira in sprejema? Če je poleg nas oseba, ki nam stoji ob strani in nas ne obsoja, to lahko dela študijski prostor bolj varen. Misliš, da je tudi kdo od profesorjev_ic LGBT podporna_en? Če ja, se lahko poskusiš pogovoriti z njo_njim. Ena možnost je tudi pogovor s predstojnico_kom oddelka, vedno pa se lahko oglasiš tudi pri nas na individualnem svetovanju (svetovalnica@legebitra.si), online ali v živo.
Vse dobro želim,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. študijev
svetovalnica Legebitra