Hi!
Že približno tri mesece sem zaljubljena v nek lik iz enega filma. Ampak resnično zaljubljena. Ne morem nehati razmišljati o njem, nekajkrat sem še celo sanjala o njem. Skratka, pomoje je šlo že kar  predaleč. Mislim, da sem čisto preveč zaljubljena vanj. Kako naj si naredim, da mi bo lažje? Nikomur nisem tega povedala in tudi ne bom, saj moji prijatelji niso kaj preveč zaupljivi, pri starših pa se bojim njihovega odziva. Zaradi tega zelo trpim. Prosim pomagajte!
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živijo,
Hvala za tvoje zaupanje.
Govoriš o tem, da si se po ogledu filma zaljubila v enega od likov v filmu in sedaj o njem veliko razmišljaš in sanjaš. Po tvojem mnjenju celo preveč, kar te spravlja v stisko in bi si želela, da bi ti bilo lažje.
Mislim, da je tvoja stiska pomembna in povsem naravna, saj verjamem, da se marsikdo znajde na tvojem mestu, ko se vsaj malo zagleda v kakšnega od igralcev/igralk. Čeprav vemo, da ti liki niso resnične osebe, so nam lahko zelo blizu, se na njih navežemo ali se v njih zaljubimo. To je še posebej lahko, ker so pogosto predstavljeni kot popolni – lepi, pametni, pogumni, iznajdljivi in na splošno brez kakšnih slabih lastnosti.
Na tem mestu bi ti zato svetovala, da poskušaš svoje občutke zapisati in raziskati. Če meniš, da svojih občutkov drugim ne moreš zaupati, želiš pa se razbremeniti, je včasih lažje svoje razmišljanje zapisati na list, v dnevnik ipd. To ti da možnost, da se izraziš in ne držiš več občutkov in fantazij samo v sebi, spregovoriš o liku iz filma, raziskuješ kaj ti je na njem všeč, kaj ob opazovanju njega doživljaš, kaj te spravlja v stisko in kaj bi ti pri tem pomagalo. Neuresničena zaljubljenost je lahko neprijetna in zahtevna, zato mislim, da je dobro, da sama raziskuješ kaj vse te lahko podpre in olajša stisko. Pogosto pomaga že to, da smo do sebe nežni in prijazni, da se ne obtožujemo zaradi takšnih misli in občutkov temveč si dovolimo fantazirati in potem s časom izzvenijo sami po sebi.
Menim, da se je dobro zavedati, da je ta filmski lik nekdo, ki je izmišljen in ne obstaja, kljub temu, da si do njega lahko razvila čustva zaljubljenosti. To je včasih težko sprejeti. Je pa priložnost in spodbuda za razmišljanje o tem, da ljudje nismo popolni, da imamo vsi dobre in šibke plati, kar nas dela unikatne in vredne.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj malo pomagala, če pa boš imela še kakšno dodatno vprašanje ali misel, pa te vabim, da napišeš.
Eva Žukovec, bak. psihoterapevtske znanosti, SFU Ljubljana