Zanima me kako naj se približam fantu, ki mi je zelo všeč. Nočem, da bi bilo zelo očitno. Zelo si želim postati njegova punca. Ni problem, da nimam njegove telefonske številke ali da mu nisem všeč. Če me on noče povabiti na zmenek bi morda to lahko storila jaz. A mi to priporočate? Kako? mi lahko prosim pomagate?
Hvala za pomoč.
Ste super spletna stran.
Lep pozdrav
liLi
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lili.
Zagotovo če ne boš vprašala, ne boš vedela. Na tem mestu bi ti predlagala, da si pogumna in začneš najprej splošen pogovor o hobijih, interesih, šoli, ... Menim, da je smiselno, da najprej vidiš ali ti je fant tudi prijeten za pogovor in druženje, preden si sama z njim na zmenku.
Če boš ugotovila, da je tudi osebnostno zanimiv in prijeten fant, potem pa zberi pogum in ga vprašaj če se želi družiti s tabo pri kakšni aktivnosti, ki je obema všeč.
To, da se z njim najprej sproščeno pogovarjaš v skupini, ti bo omogočilo, da ga bolje spoznaš, ugotoviš ali ti je res tako zelo všeč in pa najdeš neke skupne točke za pogovor in konec koncev tudi zmenek.
Kar pogumno.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije