Pozdrav!
Stara sem 13 let. Zaljubljena sem v sošolca. Sva tudi zelo dobra prijatelja. Ne vem kako naj mu povem da mi je ušeč in ga vprašati ali bi bil moj fant. Zelo me je strah da me ne bi uzel resno in da bi se sošolci in sošolke norčevali iz mene, saj me punce ne marajo preveč.  Občutek imam da oba čutiva nekaj drug do drugega. Poskusila sem se bolj urejati zanj, saj sem imela občutek da bi mi to lahko pomagalo. Prosila bi za kakšen nasvet kako bi ga osvojila ali pa da bi bil moj fant... LP.
• ma
mama Mia
Pozdravljena!
Vem, da nisem svetovalka. Ampak lahko ti mogoče pomagam. Ko sem bila tvojih let se mi je zgodilo isto. Rekla sem si povej mu! in sem mu imela sem pa tudi izgovor, če mi ne uspe. Poskusi in boš videla, če pa ti reče ne pa mu reči, da je bil hec, vem pa da bi te lahko to zelo bolelo in ti bilo hudo. V primeru, da se to zgodi:
"Včasih moraš osebi pustiti, da gre če vama bo usojena pa se bo ta oseba vrnila."
Ne se sekirat izberi pravi trenutek in pojdi v akcijo. Lahko se lepo urejaš samo ne preveč pretiravat, ker več je manj in šteje tudi bolj notranjost( prijaznost, odnos), kot pa zunanjost.
Upam, da ti uspe!
• Uredništvo
Jaka Kovačič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si se obrnila na nas z vprašanjem. Res je lahko neprijetno, če ne veš, kako se lotiti situacije, v kateri si se znašla. Obenem si želiš narediti korak, ki bi deloval, a hkrati si ne želiš, da ne bi bila zavrnjena. Zaljubljenost je zares lep občutek, lahko poln pričakovanj in vznesenosti, navdiha in notranje živosti. Ob vsem tem je želja tista, ki nam daje upanje.
Glede na to, kar opisuješ, da sta s sošolcem tudi zelo dobra prijatelja, predvidevam, da se do določene mere poznata in si lahko tudi kaj zaupata. Pri prijateljstvih, kjer je obojestranska naklonjenost, so lahko čustva in prijateljstvo prepletena, kar lahko povzroča zmedo. Ali ti je kdaj namignil, da si mu všeč? Sta se kdaj pogovarjala o zaljubljenosti in kakšen tip ljudi vaju privlači?
Omenjaš strah, da te sošolec ne bi vzel resno, če bi izrazila svoja čustva in želje v zvezi z njim. Ob tem se mi pojavi vprašanje, ali si morda razmišljala, da bi vse skupaj predstavila nekoliko manj resno? Več kot bi bilo sproščenosti, bolj brezskrbna bi lahko bila komunikacija, ki lahko odpira možnosti za nove tematike pogovora, hkrati pa lahkotnost in humor pomenita tudi manj občutljivosti za napake in obsojanja, saj se lahko hitro obrne na  hec.
Izražanje pristnega zanimanja zanj je tudi način, da izveš o njem več. S tem lahko govorita o temah, ki zanimajo tudi tebe. Lahko izveš več o njegovih željah v zvezi z dekleti in ga vprašaš, če se je že kdaj znašel v situaciji, ko je katera od deklet želela biti z njim. Na podlagi tega bi morda lahko ocenila, kakšna stališča ima v zvezi s tem. Tudi kakšno mnenje tvoje prijateljice ali vrstnice, kako so se znašle v podobnih situacijah, bi ti lahko dale kakšno idejo, kako se tega lotiti.
Pravi odgovor ima tvoj občutek, ki mu zaupaj in ga upoštevaj pri nadaljnjih odločitvah. Vse zgoraj našteto je namig, v kateri smeri lahko razmišljaš. Bolj pomembno je, da si v stiku s tem kar se dogaja v tebi in, da si pozorna na odzive, ki jih pri tem dobiš od sošolca. Sproti s pogovorom boš dobila jasnejšo sliko in boš lažje ocenila, kako te ob tem vidi on.
Želim ti srečo pri nadaljnjem raziskovanju in odločitvah in v koliko boš imela še kakšno vprašanje, se lahko obrneš name.
Lep pozdrav,
Jaka Kovačič, mag. psihosocialnega svetovanja