Pozdravljeni,
stara sem 20 let, pri 18 sem imela Onlyfans profil, iskreno me je sram nevem kaj mi je slo po glavi, razlicnim ljudem sem pisala in posiljala svoje gole slike in videoposnetke, strah me je da vse to pride vn in mi unici svojo kariero in zivljenje, nevem kako naj se pomirim, razira me od znotraj in edini izhot ki ga vidim je samomor.
pred kratkim mi je tudi pisala oseba ki me ocitno pozna, nevem pa kdo je saj je biu profil lazen. Pisau je o tem kako bo poslau moji sluzbi in starsom sljke.
prosim vas za pomoc saj nemorm vec.
lp
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem tvojo stisko in res mi je žal, da si se znašla v njej. Verjamem, da v tem času ne vidiš izhoda, da bi se najraje kar pogreznila v tla, se zaprla pred svetom ali prespala vse in se zbudila v novo življenje. Odziv, ki je polen tesnobe, strahu in nemoči, za kar ti res verjamem, da te razžira.
Glede fotografij. V tistem času si v tem videla možnost zasluška, način navezovanja, potrditev, ipd. Težko bi dosegli da se vse fotografije izbrišejo, vseeno pa te naj spodbudim, da ena napaka, odločitev še ne definira celotnega človeka. Kljub občutku sramu in krivde, ki ju doživljaš, je pomembno, da se zavedaš, da si vredna sprejemanja, podpore in usmiljenja. Nihče ni popoln in vsi delamo napake. Pomembno je, da se zavedaš svoje vrednosti in se odločiš za rešitve, ki ti bodo pomagale premagati to težko obdobje.
Zagotovo bi ti priporočila, da najdeš strokovno pomoč (psihoterapijo/svetovaje), da ti bo lahko nekdo pomagal prebroditi stisko in povrniti samozavest. Najdeš lahko tudi svetovanja, ki niso plačljiva: npr. centri za duševno zdravje, Center Logout (Ljubljana, Kranj, Izola, Celje). Lahko se obrneš tudi na psihoterapevta/terapevtko. Da bi imela podporo v teh trenutkih, pa te spodbujam, da omenjeno poveš še nekomu, ki ti je blizu in mu zaupaš, ter si prepričana, da se ne bi odzval obsojajoče in bo lahko le klic stran, ko bodo misli najbolj črne.
Kar zadeva grožnje, ki si jih prejela, je pomembno, da se zavedaš, da obstajajo zakonske in pravne zaščite pred takšnimi dejanji. Če se počutiš ogroženo ali izsiljeno, se je pametno obrniti na pristojne organe za pomoč in zaščito. V kolikor povprašaš na policijski postaji za nasvet, priporočilo, še ne pomeni prijave in se lahko kasneje odločiš zanjo. Za to pa boš potrebovala čim več posnetkov zaslona pogovorov, groženj, informacij, ki bi jih lahko pridobila. Pomembno pri tem pa je tudi, da ne odgovarjaš na grožnje.
Zavedam se, da je to zate izjemno težko obdobje. Držim pesti zate in upam, res si želim, da bi se situacija rešila.
Vse dobro ti želim!
! V primeru samomorilnih misli in poskusov samomora te prosim, da poiščeš urgentno pomoč. Naj te ne bo strah, saj so tam ljudje, ki ti bodo znali pomagati, če situacija zate ne bo več obvladljiva:
- Dežurnega zdravnika v najbližjem zdravstvenem domu ali reševalno službo (112).
- Urgentno psihiatrično ambulanto v Centru za izvenbolnišnično psihiatrijo (CIP) v Ljubljani (Poliklinika, Njegoševa 4, Ljubljana) - Ordinacijski čas: od ponedeljka do petka, od 8.15 do 14.45. - Telefon: (01) 4750 685 - od 8. do 12. ure
Spletna stran: https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-izvenbolnisnicno-psihiatrijo/
- Psihiatrična klinika Ljubljana - Klic v duševni stiski - Vsako noč med 19. in 7. uro. - Telefon: (01) 520 99 00
Še ostali viri: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka