S simpatijo se veliko časa gledava na hodnikih, vedno me poudravi, se mi nasmehne.... En ponedeljek se je pri krpžku usedeu zraven mene in me skos gledal smupaj sva se pogovarjala in smejala, ko pa sem mu povedala za prejšno simpo je ratal ljubosumem in čusto iz sebe. Naslednji dan sem ga srečala spet na hodniku in sta njegova frenda govorila če mi ne upa prounati in ga zafrkavala zano. Sam še ni vedel da srm zaljublena v njega do petka. On je osmi razred jaz pa 6. A zanima me kako se mu približati in kako naj mu bom všeč. Ali so to kakšni znaki?
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Tinkica,
Če prav razumem, ti je všeč fant, za katerega meniš, da si tudi ti všeč njemu. Posvečal ti je pozornost, se ti nasmehnil na hodniku, se pri krožku usedel k tebi. Potem pa je izvedel, da ti je bil v preteklosti všeč nekdo drug in se je ustrašil, postal ljubosumen.
Si mu povedala, da gre za preteklo simpatijo in da ti je sedaj všeč on? Mogoče mu lahko na nek način daš vedeti, da te zanima on. Če tega ne ve, je normalno, da občuti negativna čustva, če si mu všeč. Če želiš, mu lahko neposredno poveš, da ti je všeč. Lahko pa to samo pokažeš tako, da se z njim pogovarjaš, ga povabiš, da skupaj kaj počneta, mu posvetiš svoj čas in pozornost, izkažeš zanimanje.
Ali si tudi ti njemu všeč boš verjetno najlažje videla po tem ali bo tudi on iskal tvojo družbo, dal pobudo, da se pogovarjata, ti posvečal pozornost. Sprašuješ tudi, kaj lahko narediš, da boš ti njemu všeč. Razumem, da ti je zelo pomembno, da on čuti enako do tebe, kot ti do njega. Vendar več, kot da si pristna in iskrena v tem, kdo ti si, ne moreš narediti. Ni povsem v naši moči, koliko smo simpatični drugim. Je pa edini način, da stkemo tesne in globoke odnose z drugimi ljudmi, pa naj gre za prijatelje ali simaptije, da smo iskreni v tem, kdo smo.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije