Živijo!
Vse se je začelo lansko leto marc. Moj brat me je začel zmerjati ker sem tako bled in ker "nič ne delam". Potem je to začel govoriti naokoli in vsi so me zafrkavali. To je potem čez nekaj časa prešlo v moje samomorilne misli in julija lanskega leta sem se hotel obesti. Na srečo me je ustavil moj sošolec, ki me je ravnokar klical. Ampak zdaj se je situacija poslabšala in spet imam samomorilne misli. Kaj naj naredim, da se jih znebim? Kako naj to razložim bratu?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen,
hvala za zaupanje in opis stiske, s katero se soočaš. Tvoje sporočilo smo poslali svetovalki, ki ti bo odgovorila, kakor hitro bo lahko.
Medtem ko čakaš na odgovor, bi te želeli spodbuditi, da o svoji stiski z nekom spregovoriš. Pomoč obstaja. Obrneš se lahko še na druge vire pomoči: https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/
Ni treba, da si v stiski sam.
Uredništvo #Tosemjaz
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Sem vesela, da imaš okrog sebe ljudi, ki ti pomagajo iz hudih situacij (sošolec v tem primeru). Spodbujam te, da bratu na lep način razložiš, da te njegovi komentarji spravijo v stisko oziroma, da te prizadanejo. Misliš, da bi to zmogel?
Rešitve se vedno najdejo. Dragocen in edinstven si, zaradi nobenih težav ni vredno končati življenja. Ogromno je še pred teboj.
Če bi se slabe misli stopnjevale do te mere, da bi menil, da jih ne moreš več obvladati, te prosim, da nemudoma poiščeš pomoč ali pri osebnem zdravniku, urgenci ali pa v Ljubljani na Centru za mentalno zdravje, kjer imajo urgentno psihiatrično ambulanto (https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-mentalno-zdravje/enota-za-adolescentno-psihiatrijo/).
Kaj pa se je dogajalo lani julija, da si prišel v takšno stisko?
Zelo te spodbujam, da ko pridejo slabe misli, o tem spregovoriš z nekom, ki mu zaupaš in veš, da ti bo lahko v oporo. Imaš kakšno takšno osebo?
Imaš trenutno v življenje več stresa, si imel kakšne težke trenutke, dogodke, ki so pripeljali do več samomorilnih misli? Fino bi bilo raziskati sprožilce, vzroke zakaj pride do poslabšanja tvojega počutja.
Prosim javi se še kaj tukaj, da vidimo kako ti gre in če smo ti lahko še v kakšno pomoč.
Lep pozdrav zaenkrat,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije